מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.90
מחיר 9.52
איכות 9.87
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסתר ר. גבע בנימין (אדם).
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן תדיראן בעליית גג
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אמין, מקצועי ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר והשאיר אחריו נקי!, בנוסף ביקשתי שיעביר את היחידה החיצונית של מזגן שקיים בבית בגלל רעש,לאחר שבדק, איתר את הרעש מהיחידה הפנימית, וכששמע שהמזגן חדש, אמר לי חבל, יש לך אחריות תפעילי אותה! פשוט אדם אמין וישר וסופר מקצועי, תענוג לפגוש בעל מקצוע כזה, אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב קינן, ירושלים.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת קבלים עבור מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא עבד כמו שצריך, היה מקצועי, הגיע בזמן והיה ואמין. הכל בסדר גמור ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ו. ירושלים.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
מרוצה מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב ל. ירושלים.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן הכולל פתיחת פתח אוורור נוסף במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא עשה עבודה נפלאה ונקייה. אני חשבתי לקנות חדש והוא במקצועיות המליץ לי לעשות עוד פתח אוורור וחסך לי הרבה כסף. המחיר היה לא זול לפי דעתי אבל המקצועיות שלו שווה הכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן בר זוהר, ירושלים.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן של חברת אלקטרה בעקבות כרטיס שנהרס.
חוות דעת:
חן היה בסדר גמור. איתר את התקלה במזגן, אמר לנו שהלך הכרטיס ולא שווה לתקן כי זה יהיה בדיוק כמו לקנות חדש, לכן לקח תשלום רק על הביקור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיני פלס, ירושלים.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון בדליפה ומילוי גז במזגן עילי של חברת איירמקס.
חוות דעת:
חן היה בסדר גמור. בא בזמן, היה נחמד, אדיב וברור. המחיר היה נראה לי קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מקוב, כפר אדומים.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
פירוק ופינוי מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי ואמין, עשה אצלי עבודה זריזה ואחראית. הוא היה זמין ונוח לכל אורך ההתקשרות והמחיר שלקח היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת אדם, מעלה אדומים.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מאוד ישן שכלל החלפת סליל.
חוות דעת:
מדהים! אני כבר העברתי את הטלפון שלו לכל החברות שלי. היו לפניו שני טכנאים שהגיעו ולא הצליחו לפתור את הבעיה והוא השקיע מזמנו עד שמצא את התקלה, הסביר לי מה היא הייתה, ניקה והשאיר אחריו עבודה נקיה. לקח מחיר הוגן ביותר! מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן פלורסהיים, מבשרת ציון.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
ביקור עבור החלפת תרמוסטט במזגן רגיל של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! ניסה לעזור ולא הצליח ולכן החזיר את הכסף. הוא מאוד הגון אך המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוסף ארנו, מעלה אדומים.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
רכישת והתקנת מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
ממש מעולה. בן אדם שרואים עליו שהוא מאד מקצועי ויודע מה הוא רוצה. הוא הגיע בזמן ועשה בדיוק מה שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק