מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.88
מחיר 9.64
איכות 9.85
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מנחם גורן, רמת גן.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
גילוי וטיפול בנזילה מצנרת היציאה מהאסלה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי מזרחי, גבעתיים.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
ניסיון שלא צלח לתיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
ישראל הגיע אליי בשעה ממש מאוחרת אבל בסופו של דבר הבעיה לא נפתרה. עם כל הצער שבדבר הוא היה בחור ממש נחמד ונראה היה שבאמת חשוב לו לעזור, הוא אפילו לא ביקש תשלום על העבודה אז החלטתי לשלם לו טיפ על המאמץ שעשה עבורי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ס. רמת גן.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
פתח סתימות קשות באסלות.
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה גרשניק, רמת גן.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה והגיע תוך זמן קצר, עשה בדיקה ואמר שבמקום להחליף כל הצינור כמו שחשבתי שצריך הוא יחליף רק את הגומייה וזה באמת עזר. היה אדיב ונחמד, המחיר טוב ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ה. רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה שכלל החלפת ניאגרה, צינור, ברז וסיפון.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מאוד מרוצה ממנו, הוא היה אמין, נתן שירות מאוד מהיר, עבד בצורה מאוד רצינית, עשה עבודה עשר והייתי ממש מרוצה. הוא אדם לבבי ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי דגני, רמת גן.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, פירוק והתקנת אסלה חדשה.
חוות דעת:
ישראל היה מדהים! הגיע במידי, מאוד שירותי, סידור הכל במהירות, המחיר הוגן לדעתי ותקשורתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ט. גבעתיים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מיכל הדחה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מעולה. הגיע בזמן, כמעט מהרגע להרגע. עשה עבודה טובה ונקיה. אין לי שום דבר רע להגיד עליו, אני מרוצה ממנו הוא מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריאנה ר. תל אביב.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין. ישראל הגיע בדיוק בזמן שנקבע והפגין אדיבות ומקצועיות. הוא נתן לי הסבר באשר לנעשה, מה גרם לסתימה וכיצד נפתרה הבעיה. בנוסף, דאג לנקות את הלכלוך שהותירה העבודה ואני ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד א. חולון.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה תלויה.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד ונעים, עשה את העבודה מהר והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה שאול, רמת השרון.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה ותיקון נזילה בין האסלה לקו הביוב הראשי.
חוות דעת:
היה מקצועי ואמין, באמת בסדר גמור. זיהה את המקור של התקלה ותיקן כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 293 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק