מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.86
מחיר 9.69
איכות 9.82
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אדר איזנברג, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז שנשבר במכונת כביסה.
חוות דעת:
אבא שלי היה בבית בזמן העבודה והוא היה מאוד מרוצה. ישראל הגיע מהר בהתראה קצרה בלילה, נתן מחיר הוגן ועשה עבודה טובה. היה מאוד בסדר, הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל גוזס, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני צינורות בחיבור בין הקיר לבין הברז בכיור בחדר מקלחת.
חוות דעת:
שירות מצוין! היה ממש נחמד וחברותי. עשה מה שצריך לעשות והתרשמתי שהוא מקצועי. גם המחיר נשמע לי סביר מאוד. היה טוב מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן ג. תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה אדיר, תותח, רמה מאד גבוהה. עשה מעבר. בחור מאד אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור נרדאה, תל אביב.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
שירות סבבה, בסדר גמור. הגיע בזמנים שנקבעו, עשה עבודה טובה ותוך עשרים דקות טיפל בבעיה. התרשמתי שהוא מאוד מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ל. תל אביב.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור גם מבחינת יחס וגם הזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן ק. תל אביב.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז בכיור אמבטיה ופתיחת סתימה בצינור.
חוות דעת:
הוא מקסים, מקצועי וחמוד. אני ממש מרוצה וממליצה עליו, הוא היה מאד הוגן והציע מראש שאני אקנה את הברז לבד במחירים שאני רוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן רביד, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הראשי של הבניין.
חוות דעת:
היה לי דליפה בשירותים והייתי צריך שהעבודה תיעשה במידי. שהתקשרתי אליו הוא לא כ"כ רצה לתת לי הצעת מחיר בטלפון ומכיון שזה היה לי מאוד חשוב הוא נתן לי מחיר מסוים. לאחר שהגיע הוא נוכח לראות שמדובר בעבודה יותר רצינית ממה שחשב, זה לקח הרבה יותר זמן ובשעות הערב המאוחרות ולכן הוא ביקש מחיר גבוה יותר מכפי שסיכמנו. לאחר יומיים הבעיה חזרה על עצמה, הוא הגיע שוב לתיקון אבל בעלות נוספת, לפי דעתי נעשה פה משהו חריג ואני פחות מרוצה מהשירות.
6
כללי
גירסאות
בטי ברכה, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בגקוזי ותיקון נזילה בברז הראשי.
חוות דעת:
ישראל שידר מקצועיות, אמינות ונתן שירות יוצא מן הכלל, איש נעים וצנוע ולי ברור שאני אהיה שגרירה מצויינת שלו .יישר כח וכל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם ליכטנשטיין, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הראשי של הבניין.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה. הוא הגיב לי מהר והגיע ב10 וחצי בלילה, בהתחלה חשבנו שמדובר בסתימה אצלנו בדירה ולאחר מכן התברר שמדובר בסתימה בצינור הראשי של הבניין, כך שהוא עבד מאוד קשה. הוא לא הלך עד שלא פתר את הבעיה ועזב ב2 בלילה. היינו מאוד לחוצים והוא היה מאוד סבלני ונחמד. באמת מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית קופרמן, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא נהדר אני אין מילים לתאר אותו! זמין, אדיב, עשה עבודה טובה סה"כ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק