מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דביר
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.92
מחיר 9.77
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן בורגהיימר, גבעתיים.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
הובלת פסנתר.
חוות דעת:
הוא היה עלה כייפאק, מעולה, בא בזמן, זמין ואני מדרג אותו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דקלה אופיר, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
הובלה של פסנתר בתוך תל אביב.
חוות דעת:
אין לי מילים! הוא היה מדהים, בא באותו יום והיה ממש אחלה. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. פ. הוד השרון.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של פסנתר מנס ציונה להוד השרון.
חוות דעת:
דביר מקצועי מאוד! מסביר פנים, מאוד מאוד הגון. עמד לגמרי בזמנים, ממש על הדקה ואני מאוד מרוצה מהמחיר. ממליצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ש. תל אביב.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
הובלת פסנתר כנף בתוך תל אביב שכלל שירותי מנוף.
חוות דעת:
הוא היה סבבה ואחלה. היה יותר זול מכל המתחרים ועשה הובלה מקצועית מאוד. אני מאוד מרוצה. .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה גולדשטיין, פתח תקווה.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
הובלה של דירה.
חוות דעת:
דביר ביצע את ההובלה בצורה הטובה ביותר. היה אדיב, הגיע בשעה שקבענו, ביצע את ההובלה בצורה יעילה. המחיר היה הוגן. מרוצה מאוד. ותודה רבה לאתר מידרג, שהפך את האיתור של איש מקצוע לכל כך קל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי ג. פתח תקווה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
הובלת כורסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא היה זמין, מהיר, שירותי, אדיב, נחמד ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד י. גבעת שמואל.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
הובלת שאריות בניה מהגג לפח.
חוות דעת:
דביר היה מעולה! הוא עשה את העבודה כמו שצריך והיה זמין. כבר באותו יום שדיברתי איתו הוא הגיע. רק הייתי מעדיף שהוא היה מסיים את העבודה עד הסוף, אבל בסך הכל הוא היה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית יהושע, פתח תקווה.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
הובלה של סלון ושולחן בתוך פתח תקווה.
חוות דעת:
הוא היה ממש 10! מאוד מקסים, סבלני, קשוב, המחיר היה הוגן והכל היה בסדר גמור. הוא עשה מעל ומעבר ואם היה ציון יותר גבוה בהחלט מגיע לו. בנוסף גם נאלצתי לדחות את ההובלה והוא לא התרגש בכלל ובא לקראתי, כן ירבו בעלי מקצוע כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גרינברג, פתח תקווה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר מפתח תקווה ללוד.
חוות דעת:
הגיע בדיוק בזמן שקבענו ודאג להתקשר 10 דק לפני. למרות שהסתבר שלא ניתן להכניס למעלית כפי שאמרתי לו, הוא לא גבה תשלום נוסף. היה מאוד אדיב. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תיקי שמעוני , פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך פתח תקווה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא התאים את עצמו לשעות שהיו נוחות לנו, עמד בזמנים ועשה את ההובלה באמינות וזהירות. הוא גם אדם מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק