מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דביר
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.90
מחיר 9.81
איכות 10.00
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 21 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי אייזנשטיין, תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר וכמה מוצרי חשמל מתל אביב לחדרה.
חוות דעת:
מדהים, מדהים, אין לי מילים! הוא היה נפלא, שמר לי על הפריטים, בא ומיד שמע וניסה לעזור בכל דבר. הוא היה הכי הוגן שיש ופשוט מאה אחוז בכל דבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מ. ב. תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה בתל אביב.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא מקסים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל הלפרין, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
הובלת מיטה (מזרן + בסיס) ומספר ארגזים מרמת אביב למרכז תל אביב.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא היה מאוד זמין, הגיע בשעה שרציתי ולא איחר. היה מאוד נחמד, עשה את העבודה מהר, התכולה עברה כמו שצריך הכל נעשה בעדינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום גלעד, תל אביב.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
הובלת 6 רהיטים מראשון לציון לתל אביב כולל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש אחלה אדם, השירות היה מעל ומעבר והוא עמד במזנים ובמחיר כמו שסוכם מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן גולן, תל אביב.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פינוי מקלט מדברים שהצטברו בו לאורך השנים.
חוות דעת:
היה מצוין! דביר הגיע בזמן, עבד באופן מקצועי ויעיל ודרש מחיר הגון עבור העבודה שביצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי כהן, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר מזנונים בתוך העיר.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא היה קצת עמוס אבל בכל מקרה היה שירותי וזמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרה דיין, ירושלים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
הובלת כרכרה מפורקת חלקית ממחסן ליד ראש העין למחסן באיזור תל אביב.
חוות דעת:
את העיסקה סיכמתי עם דביר בטלפון, לאחר סבב שיחות שעשיתי עם מובילים שונים ולאחר ניסיון כושל עם מוביל שהגיע עם כלי רכב קטן מידי. בחרתי בדביר, כי התרשמתי מהרצינות שהפגין בעת שיחתינו (בקש צילומים של הרהיט, כדי לדעת איך להיערך), מההתייחסות ומהאדיבות.בעת ההעברה, שלחתי את בני במקומי וגם הוא התרשם מרצינותו, ממקצועיותו ומהיחס האדיב של דביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה לבנון, רמת גן.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
הובלת מתלה בגדים וכוורת מקרית אונו לרמת גן, עם עצירה ביפו.
חוות דעת:
דביר היה מדהים! הוא סופר מקצועי וממש מקסים. הוא עשה עבודה טובה ומהירה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי זילברמן, כפר סבא.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר רהיטים מרמת גן לכפר סבא.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, ארז במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי בלז, פתח תקווה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירת חמישה חדרים מפתח תקווה לשערי תקווה שכללה פירוק והרכבה של חדר שינה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הוא הגיע בזמן, נתן שירות מעולה והכל עבר חלק. אנחנו יצאנו מרוצים בטירוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 21 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק