מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.82
מחיר 9.67
איכות 9.71
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 87 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רעות שניר, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש! גם הגיע בזריזות וגם בא פעמיים- אחת כדי לתת הצעת מחיר ופעם נוספת לעבודה עצמה. הזמינות הייתה גבוהה, הגיע ממש מהרגע להרגע, היה נחמד, אמין וביקש מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז סביר, כפר סבא.ארז סביר, כפר סבא.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא מקצועי. מישהו שהגיע לפניו אמר שנצטרך להחליף את כל המנוע ואלעזר הצליח לסדר את הבעיה בלי להחליף אותו. בנוסף, שלח לי הודעה בערב לשאול אם הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ל. ג. קרית אונו.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי בדירה.
חוות דעת:
זה היה נורא, הגיע אלי כדי לתקן מזגן, בדק ונתן אבחון כנראה שגוי. הוא ניסה לעשות כמה דברים והיה נראה שתיקן אז הוא הלך. אמר לי שלא אשלם לו עד שנראה שזה לא חוזר. לאחר שעתיים הנזילה רק נהייתה גרועה יותר. האיבחון שלו היה שגוי לחלוטין, דיברתי איתו, והוא אמר שאין מה לעשות ושאחליף מזגן. לאחר מכן בעלי חיפש באינטרנט איך מתקנים נזילה כזו והוא פתר את זה לבד ועכשיו הכל תקין!
איכות
0
זמנים
6
יחס
8
0
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, אלעזר הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמשון עטר, פתח תקווה.
אשרור: 20/09/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל, הוא מקצועי מאוד. פתר בעיה שבגללה חשבנו להחליף את המזגן וטכנאים אחרים לא איתרו את הבעיה. המזגן היה עובד מספר שעות ומפסיק. כבר בשיחת טלפון זיהה את התקלה. הגיע ובדק את המזגן וחזר שוב אחרי מספר שעות עד לפתירת התקלה. לאחר הטיפול שלו המזגן עובד מצויין. אליעזר מקצוען אמיתי! צדיק אמיתי! ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ח. פתח תקווה.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה 10! מקצועי, איתר ופתר את התקלה ונתן אחריות של 3 חודשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני עטר, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי בעל- 5 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אלעזר תותח על! אין דברים כאלה, הכל עשר, הבנאדם בא במוצאי שבת, טיפל לי בבעיה, עשה את המקסימום שהוא יכול, פתר בעיה שמישהו אחר לא הצליח, המקצועיות שלו גבוהה ביותר ובמחיר הוא לקח את המינימום שבמינימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה כספי, פתח תקווה.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מחברת אלקטרה בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
אלעזר היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה ישר וסידר את מה שצריך, אין לי טענות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא גרוס, פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן 1.15 כ"ס.
חוות דעת:
מצוין. היה נחמד וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות הלוי, פתח תקווה.
אשרור: 30/08/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה וניקוי במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נראה מקצועי ואמין. לאחר מכן הייתה תקלה, הוא לקח אחריות והגיע באותו יום שוב וללא עלות נוספת. לפי הרגשתי הוא היה יקר מידי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 87 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק