מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.84
מחיר 9.72
איכות 9.78
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רעות שניר, פתח תקווה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש! גם הגיע בזריזות וגם בא פעמיים- אחת כדי לתת הצעת מחיר ופעם נוספת לעבודה עצמה. הזמינות הייתה גבוהה, הגיע ממש מהרגע להרגע, היה נחמד, אמין וביקש מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פנינה אמיתי, פתח תקווה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מעולה! מחיר הוגן, בעל מקצוע מצוין ואני מאוד מרוצה. נוסף על כך הזמינות היתה מיידית והוא עבד יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני עטר, פתח תקווה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי בעל- 5 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אלעזר תותח על! אין דברים כאלה, הכל עשר, הבנאדם בא במוצאי שבת, טיפל לי בבעיה, עשה את המקסימום שהוא יכול, פתר בעיה שמישהו אחר לא הצליח, המקצועיות שלו גבוהה ביותר ובמחיר הוא לקח את המינימום שבמינימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי עטר, פתח תקווה.
אשרור: 12/12/2019
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה בעל 1 ורבע כוח סוס שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
אלעזר בחור מקצועי, נחמד ואדיב. הגיע בזמן, עשה את העבודה בזריזות, המחיר היה הוגן והוא עבד בצורה נקיה ומסודרת. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ח. פתח תקווה.
אשרור: 12/11/2019
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה 10! מקצועי, איתר ופתר את התקלה ונתן אחריות של 3 חודשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך ג. פתח תקווה.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון יחידה פנימית שלא נדלקה במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועלה על הבעיה ברגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר קוסוב, פתח תקווה.
אשרור: 07/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל בסלון.
חוות דעת:
השירות היה מהיר ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמשון עטר, פתח תקווה.
אשרור: 20/09/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל, הוא מקצועי מאוד. פתר בעיה שבגללה חשבנו להחליף את המזגן וטכנאים אחרים לא איתרו את הבעיה. המזגן היה עובד מספר שעות ומפסיק. כבר בשיחת טלפון זיהה את התקלה. הגיע ובדק את המזגן וחזר שוב אחרי מספר שעות עד לפתירת התקלה. לאחר הטיפול שלו המזגן עובד מצויין. אליעזר מקצוען אמיתי! צדיק אמיתי! ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושנה כספי, פתח תקווה.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מחברת אלקטרה בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
אלעזר היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה ישר וסידר את מה שצריך, אין לי טענות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות הלוי, פתח תקווה.
אשרור: 30/08/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה וניקוי במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נראה מקצועי ואמין. לאחר מכן הייתה תקלה, הוא לקח אחריות והגיע באותו יום שוב וללא עלות נוספת. לפי הרגשתי הוא היה יקר מידי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק