מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.83
מחיר 9.50
איכות 9.76
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 70 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ראם חן, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
בסדר גמור, מעולה! בחור נעים, נתן מחיר סביר והעבודה הייתה לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום כ. תל אביב.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת שקעים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫שביט הראל‬‎, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקונים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן והכל היה בסדר גמור. השירות היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ק. תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
הרכבת מאוורר תקרה והתקנתו.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דורה אריאל שתדלן, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והסביר על הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוזי מאמו, חולון.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת מפסק בלוח חשמל
חוות דעת:
היה הוגן, מהיר ומקצועי שזה הכי חשוב. המחיר והשירות היו טובים, הגיע מהר מאוד ותיקן את התקלה. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה גרין, פתח תקווה.
אשרור: 18/02/2020
משוב: 18/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שעון ושקע חיצוני שגרם לקצר.
חוות דעת:
השותף שלו הגיע ועשה את העבודה, המחיר היה הוגן וכך גם השירות. אם תהיה לי בעיה כמובן אמשיך לפנות אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בן דוד, כפר סבא.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה ותיקון לי גוף תאורה נוסף.
חוות דעת:
היה מצוין! חשוב לציין שמי שהגיע לא היה דודו בעצמו אלא אלי השותף שלו. אלי היה מקסים . מאחר ולא ידעתי מראש שהוא זה שיגיע הוא הרגיע אותי והראה לי שהוא השותף של דודו. הוא עבד ביסודיות ופתר כל בעיה שצצה בשטח גם אם היתה לא מתוכננת. לדוגמא, אחד מגופי התאורה שמכרו לי לא מתאים לדימר שהיה לי. למרות השעה המאוחרת הוא הלך והביא מפסק חלופי, החליף את המפסק והתקין את הדימר. הוא אפילו ראה שהשואב אבק שהשתמשתי בו עושה רעש מוזר ועזר לי לפרק ולנקות אותו - מה שממש לא היה קשור לשירות שלו כחשמלאי. וכל זאת עשה עם חיוך וסבלנות. ממליצה על אלי בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סער קובו, רמת גן.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
לאחר כחודש של שימוש לאחר התיקון הדוד לצערי לא מחמם כמו בעבר ואין מים חמים לאורך זמן.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
עמית רוזן, מצפה שלם.
אשרור: 07/02/2020
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח החשמל בבית.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד ואדיב. הוא סידר את התקלה וגבה ממני מחיר הוגן, ואני איעזר בו שוב ואמליץ לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 70 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק