מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.84
מחיר 9.60
איכות 9.78
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה מגוז, אביחיל.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע לכיריים תלת פאזי.
חוות דעת:
הופתעתי לחיוב מהבן אדם עצמו, מהניקיון והאסתטיקה. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דינה מאמו, נתניה.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת שקע למזגן.
חוות דעת:
הוא בן אדם טוב, מחייך, נעים, מסביר הכל לפרטי פרטים, מקשיב, רגוע ולא מלחיץ או לחוץ. הוא אפילו הקדים, ממש היה כיף לדבר איתו והייתה לו סבלנות והבנה אלי שהייתי בבית עם תינוק ורעש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו בז, הרצליה.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע למזגן ליד לוח החשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא היה נקי, עשה עבודה מקצועית והגיע מאוד מהר. נתן לי פתרון כל כך טוב במחיר הוגן. באמת היה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סאמר חלף, טייבה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והתקנת שקעים.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר, מגיע לו את הציונים הכי גבוהים, הוא הגיע בזמן שקבענו וביצע עבודה ברמה גבוהה ואיכותית, אני מרוצה ממנו וממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בעז ברזילי, גבעתיים.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת בדוד שמש והשקעתו בקיר בחציבה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השותף של דודו הגיע, והוא היה מאה אחוז. הוא הגיע מהיום למחר ובדיוק בזמן שקבענו, הוא ביצע עבודה נקייה ויפה. הוא גבה מחיר הוגן ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטליה גולודניי, נתניה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע בחדר שינה.
חוות דעת:
דודו היה סבלני, עבד כמו שצריך והסביר מה הוא עשה, מקצועי, נחמד, הגיע בזמן ופשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ט. נתניה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 שקעים.
חוות דעת:
היה בסדר, רק המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה אנגל, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
תיקון של קצר בדירה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאה אחוז! הוא מאוד השתדל ורצה לעזור, הייתי מרוצה מימנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורן י. תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק של הדוד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! נתן הסבר על התקלה ועל התיקון. היה אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫שביט הראל‬‎, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום מהיר בדוד וניקוי.
חוות דעת:
בנוסף להחלפת גוף החימום, גם ניקה את הדוד מכל האבנית והליכלוך ובדק את מפסק הדוד ואמר שהמפסק תקין ואין צורך להחליפו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק