מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בראל
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.97
מחיר 9.72
איכות 9.90
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 61 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומי עוזיאל, פתח תקווה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
התקין מדיח כלים בדירה חדשה, היה בסדר גמור, כשדיברתי איתו אמר שפנוי מחר. הגיע והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גורי יפה, פתח תקווה.
משוב: 22/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ב. לפיד.
אשרור: 27/05/2020
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
איטום אמבטיה ואביק עליון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רק מחמאות! מקצוען, ישר, נעים הליכות, קבע איתי והגיע בול בזמן, לקח מחיר הוגן ואפילו נמוך משציפיתי. פשוט תענוג של טיפול ושירות, ממליצה בלב שלם על גיא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי ארדן, ראשון לציון.
משוב: 26/05/2020
חוות דעת:
היה מצוין! בעל מקצוע מאוד מקצועי עם ידע רחב, לא ממהר לגרום ללקוח להוציא הרבה כסף ומסביר הכל. מדויק ומגיע בזמן. מאוד אמין. אחרי בעלי מקצוע שלקחו כסף לא פתרו את הבעיה וטענו שאפשר רק על ידי שיפוץ כללי ענק לפתור את הבעיה, הוא פתר את הבעיה בקלות. מעבר למקצועיות הוא בן אדם מאוד נחמד, אמין ומדויק בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ק. מודיעין.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון והתקנת מסנן ראשי ושעון לבית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית מ. קרית אונו.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של סיפון בארון מאתגר.
חוות דעת:
היה אחלה! נעים, יסודי, הגון ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי שפירא, קרית אונו.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה מחיבור המדיח מתחת לכיור המטבח.
חוות דעת:
שירות לעילא ולעילא, אם היה ניתן הייתי מדרג אותו ביותר מעשר! הוא היה מאוד הגון, מחושב, תקשר מהדרך ואפילו הקדים. הוא ניסה לאתר את הנזילה, כשלא הצליח ביקש להפעיל את המדיח והסתבר שהנזילה היא מחיבור המדיח, הוא תיקן את הנזילה, הסביר שזה לא בהכרח יעזור והמליץ לפנות לשירות הלקוחות של החברה. העצה שנתן הייתה מעבר לנדרש והוא הדגיש שאם יתברר בסוף שהבעיה לא מהמדיח הוא יחזור ויתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל בן דור, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במסנן מים בשיבר הראשי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר. פתר את הבעיה וגבה תשלום רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאלה ולנשטיין, מגשימים.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה ומושב אסלה.
חוות דעת:
אין בחור יותר מוצלח ממנו! הוא היה יוצא מן הכלל, קודם כל הוא נעים ונחמד, למשל את הברז שהוא הביא לנו הוא קנה במחיר הכי מצומצם וטוב שאפשר. זה כל כך נחמד- כאילו שהוא קנה לעצמו. הוא פשוט בנאדם נהדר והמחיר היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נרקיס ברזני, מודיעין.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 61 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק