מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.46
מחיר 9.28
איכות 9.47
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמעון נעים, רמת גן.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא בחור טוב, עומד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף גליק, רמת גן.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הגיע בזמן בדיוק עם כל הציוד הנדרש, הביא את המזגן כמו שקבענו. שני דברים קטנים שקצת הטרידו אותי זה העניין של המחיר, קבענו מחיר מסוים ובסוף כשבאתי לשלם לו הוסיף סכום עבור תוספת לצינורות שהוא לא אמר לי תוך כדי העבודה. דבר שני ביקשתי ממנו לעשות פרויקט קטן כתוספת- סידור של הצינור ניקוז והמחיר היה גבוה לטעמי ביחס לזמן העבודה. סך הכל הוא בחור נחמד, מקצועי ונראה אחלה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יוסי גלקין, רמת גן.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כו"ס של חברת פיילוט.
חוות דעת:
נעזרתי בו והוא היה מדהים! מאוד פייר מבחינת המחיר ומבחינת מה שקבענו, היה מאוד נחמד ונתן לנו המלצות מעבר למה שצריך. הוא עשה את העבודה ממש במהירות ומגיע לו בהחלט ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה ק. רמת גן.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת 3 מזגנים של חברת טורדנו כולל התקנת 3 שקעים מותאמים למזגן.
חוות דעת:
שירות מצוין, היה ממש עשר! הייתי בלחץ כי זה היה תוך כדי מעבר דירה ובעל מקצוע אחר ביטל לי פעמיים. נתנאל היה זמין בזמינות גבוהה והגיע כבר למחרת. עשה עבודה מקצועית ונקייה, גם ההתנהלות מולו בתשלום הייתה מאוד נוחה. זה יצא ממש יפה והכל עובד מצוין :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ס. רמת גן.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 13/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל שמרון, רמת גן.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן בדירה.
חוות דעת:
נתנאל היה בסדר גמור, מצוין, היתה נזילה אחרי ההתקנה של מזגן אבל הוא סידר את זה, נתן לי עצות לגבי המזגנים וסך הכול היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ברמסון, רמת גן.
אשרור: 31/10/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי מחברת ELCOR.
חוות דעת:
הוא תיקן מהר והיה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר פרחי, רמת גן.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לירון ר. רמת גן.
אשרור: 03/10/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של שני מזגני אינוורטר.
חוות דעת:
הגיע בחלון הזמנים שנקבע, עשה עבודה מקצועית, השאיר יחסית נקי אחריו. מחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון גרנק, רמת גן.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 29/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור. ממש טוב בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק