מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.42
מחיר 9.35
איכות 9.53
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירון ר. רמת גן.
אשרור: 03/10/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של שני מזגני אינוורטר.
חוות דעת:
הגיע בחלון הזמנים שנקבע, עשה עבודה מקצועית, השאיר יחסית נקי אחריו. מחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גדעון גרנק, רמת גן.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 29/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור. ממש טוב בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עוז בן יצחק, רמת גן.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן רגיל מחברת ELECTRA בעל 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב! הוא הודיע לי אם הוא מאחר טיפה, היה אדיב ומדויק, ניקה אחריו, דיבר איתי על כל דבר והיה ממש כנה בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ז. רמת גן.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה לנו מזגן מיני מרכזי קודם, הוא פרק אותו והתקין את החדש. הוא מאוד מקצועי, מאוד ענייני, נותן שירות טוב ומחירים הוגנים. אני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן ס. גבעתיים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה! הוא עשה עבודה לא פשוטה שלקחה כמה שעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית פיט, רמת גן.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מעבה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
נתנאל שלח את אחיו כאשר אמר שהוא יגיע. אחיו היה מאוד חסר סבלנות ואגרסיבי. הוא ביקש מחיר גבוה יותר למרות שסגרתי עם נתנאל מראש את המחיר שכולל חלקים ואחיו אמר שזה לא כולל ולכן ביקש תוספת תשלום.
איכות
3
מחיר
5
זמנים
7
יחס
3
3
כללי
גירסאות
אלכס ברן-סנה, גבעתיים.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של חברת טורנדו בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
נתנאל היה מצוין! פירק והתקין מזגן חדש, נעים לעבוד איתו, הגיע בזמן, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ברמסון, רמת גן.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי מחברת ELCOR.
חוות דעת:
הוא תיקן מהר והיה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יובל ס. רמת גן.
משוב: 13/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי גלקין, רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כו"ס של חברת פיילוט.
חוות דעת:
נעזרתי בו והוא היה מדהים! מאוד פייר מבחינת המחיר ומבחינת מה שקבענו, היה מאוד נחמד ונתן לנו המלצות מעבר למה שצריך. הוא עשה את העבודה ממש במהירות ומגיע לו בהחלט ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 129 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק