מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.42
מחיר 9.35
איכות 9.53
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שגיא היקרי, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שלא קירר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ומקצועי! הוא ניסה לסדר דברים במזגן בלי להחליף דברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רובי ר, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור של מזגן.
חוות דעת:
הצינור של המזגן נשבר בעקבות עבודות תמ"א שנעשו במקום, הוא הגיע במזמן, עשה עבודה טובה וגם גבה מחיר היה טוב לדעתי. הכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן דפני, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת נתיך מזגן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נפלאה ומאוד מהירה. הגיע בהתראה מאוד קצרה וגם המחיר שלו היה הרבה יותר מהוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פוקס, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ומילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות אחלה, מעולה! הגיע בזמן שהוא אמר. היה מקצועי, הסביר והראה מה הוא עושה. היה נחמד רק המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סיגל רוטר, תל אביב.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 07/07/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פזית גולדשטיין אביב, תל אביב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! בסדר גמור. הוא נענה ביום של הבחירות והגיע בזמן, אך המחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרי ג. תל אביב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן בסלון שלא קירר והוציא קרח מהיחידה העליונה ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מעולה! לאחר שמילא גז התקלות הסתדרו והמזגן עובד. נתנאל ישר ואדם נחמד מאוד אבל הכי חשוב הוא מקצועי ביותר, הוא עובד מאוד מסודר ויסודי. בהחלט אקרא לו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי ממן, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל למזגן עילי תדיראן קרייר 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאורה טיטינגר, תל אביב.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה בסדר. אני מרוצה, הוא הגיע בזמן, נתן יחס טוב, עשה טיפול טוב והיה נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שאול ליאני, תל אביב.
אשרור: 19/09/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! זריז ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 129 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק