מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.71
מחיר 9.43
איכות 9.71
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רפאל ברנס, ירושלים.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
ליווי וייעוץ עסקי.
חוות דעת:
הייתי אצלו פגישה אחת בינתיים אבל התרשמתי שהוא מאוד מקצועי, הוא יודע להוביל תהליכים בצורה טובה, הוא מאוד אדיב וסימפטי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי גנות, ירושלים.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
פגישות ייעוץ עסקי פרונטליות וטלפוניות.
חוות דעת:
טל מדהים! הוא בעל מקצוע נפלא. הוא קידם אותי הרבה בזמן מאוד קצר של 10 פגישות. הוא מאוד אנושי, מקצועי ומאוד אדיב. הוא עד כדי כך טוב שאני נוסע אליו מהקריות לירושלים. מעבר לפגישות יש גם ליווי טלפוני. בקיצור מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ש. ירושלים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
הדרכה וייעוץ לגבי ייצוג עצמי בראיונות עבודה.
חוות דעת:
בן אדם מקסים! כיף לעבוד איתו. הוא נותן תחושה טובה. חביב מאוד ומקצוען, נראה שהוא עושה עבודה טובה ועזר לי בהרבה דברים, גם במישור האישי וגם במישור המקצועי. באמת חוויה נעימה וטובה, הוא עובד במסירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד א. ירושלים.
משוב: 26/04/2019
תיאור השירות:
טיפולים אישיים.
חוות דעת:
טל איש מקסים ונעים, הוא עזר לי בתחומים אישיים בחיים ובעיות מהעבר, הוא בעל ידע נרחב ויש לו גישה מאוד טובה לטיפול בבני אדם. אני מטופל אצלו בערך שנתיים ומעבר לזה שהוא יועץ ופסיכולוג הוא פשוט ג'נטלמן, הוא מבין אותך מעבר למה שאתה מציג, הוא נעים הליכות והפגישות שלו מאוד עוזרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ל. ירושלים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ עסקי, בניית אסטרטגיה לעסק.
חוות דעת:
היתה פגישה שבעקבותיה החלטתי לא להמשיך בתהליך איתו. היתה תובנה חזקה בפגישה שמאד עזרה לי, עזר לי להתמקד בפן אחד בעסק ולא להתפזר למקומות אחרים. מצד שני, אני בעצמי מאמן, התהליך שהוא עשה איתי מוכר בעולם האימון ולכן בשבילי לא היה כל כך חידוש בפגישה. אם יש עסק שלא מגיע מעולם האימון כנראה שיוכל יפיק תועלת מהייעוץ איתו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ר. מ. ירושלים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
אימון פרטי של עשרה מפגשים.
חוות דעת:
אני מאוד התרשמתי ממנו. קיבלתי מטל כלים ותרגילים, והאימון איתו היה מאוד חזק. הוא מברר איתך מה קורה בין הפגישות ומאוד מחויב ללקוח. הוא מקצועי, שירותי וקשוב מאוד, ואני ממש ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. י. ירושלים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ מתמשך של שישה חודשים לאחר גירושים.
חוות דעת:
אני ממש ממליץ עליו בחום! הוא האדם הכי טוב שפגשתי אי פעם, והעבודה איתו שווה את המחיר. הוא נותן דגשים במהלך העבודה, בונה כלים ומשוחח, ואני ראיתי מזה שינוי יום יומי כבר מהמפגש הראשון.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק