מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.78
מחיר 9.26
איכות 9.46
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בתאל שזירי, ירושלים.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בניין באמצעות ביובית.
חוות דעת:
יניב נחמד, עשה עבודה מקצועית ולא לקח מחיר גבוה. הוא נתן שירות ממש מעולה ובא תוך שעה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור ירושלים

שלמה ורנר, ירושלים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של משאבת בביוב וניקיון בור ביוב.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה מקצועית, נתן שירות טוב, אדיב, אמין, יחס והתנהלות מדהימים ונתן מחיר טוב מאוד. אני מאוד מרוצה ממנו. הוא באמת מיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית ר. ירושלים.
משוב: 10/08/2019
חוות דעת:
היה מעולה. בחור רציני ואינטליגנטי. הגיע בזמן קצר והיה נעים ומקצועי בעבודה. נקב במחיר סביר מאד. מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן ציון סלע, ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור המחבר את הבוילר עם הקולט.
חוות דעת:
היה מדהים! המחיר נראה לי קצת גבוה, אך העבודה היתה מקצועית והיחס היה נהדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר רינגל, ירושלים.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מי דלוחין מחוץ לבניין.
חוות דעת:
שירות ממש סבבה. היה מאוד הוגן. מה שהוא לא יודע לעשות הוא אמר, ומה שהוא יודע לעשות הוא עשה. הוא בא מהר ואיכות העבודה טובה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יואל היימן, ירושלים.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור מים חמים בדוד שמש. ושחרור סתימה בכיור שרותים
חוות דעת:
תיקן כמו שצריך, הכל טוב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל דגן, ירושלים.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
איטום מסביב לאמבטיה, החלפת גומייה בצינור ניאגרה והחלפת גומיית אסלה.
חוות דעת:
הייתה לנו תקלה משותפת עם השכנים של נזילה מהאמבטיה שלהם שהגיעה לדירה שלי וגרמה להצפה. מעבר לזה הייתה לי עוד בעיה בניאגרה בלי קשר לנזילה של השכנים. יניב הגיע תוך 20 דקות, טיפל גם אצלי וגם אצלם בקלילות. אולם אני הייתי צריכה ללכת לקנות את הציוד שהוא החליף אבל הסכמתי לעשות את זה. הוא היה זמין מאוד, מאיר פנים, הסביר כל מה שהוא עושה והיה מאוד נוח לעבוד איתו כי הוא נתן הרגשה שאפשר לסמוך עליו וגם אמר לנו שאפשר להתקשר אליו בהמשך אם יש בעיות. השירות היה נעים ומהיר, אנחנו מרוצים. בנוגע למחיר אני לא יודעת כי אין לי למה להשוות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת קיסר, ירושלים.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מודי מרציאנו, ירושלים.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
איטום אמבטיה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! בחור אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה פריימן, ירושלים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת זרם חלש במקלחת.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לבדוק זרם חלש במקלחת. אמר שהוא באיזור ואכן הגיע מהר מאד, והיה אדיב. עשה בדיקה שטחית: פתח כמה ברזים ופירק ראש ברז במטבח. איבחן שצריך להחליף את האינטרפוצ אבל הציע לפנות למי שהתקין אותו כי החלפה כזאת עולה הרבה כסף. בדיעבד התברר שהאבחנה שלו היתה שגויה. עברו 12 דקות מאז שדיברנו בטלפון עד שיצא מהבית שלנו. לקח תשלום על כלום בעצם. בשיחת הטלפון המקדמית זה לא צוין. לא ממליץ.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
10
יחס
9
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק