מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.78
איכות 9.94
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב לוין, ירושלים.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב חיצוני.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע מהר, עבד טוב, היה מנומס והמחיר נראה לי סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קרסון, ירושלים.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי הגיע מיד. המחיר ממש סבבה. הוא היה ממש בסדר, וגם אחרי העבודה סימס לוודא שהכל תקין. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן נ. ירושלים.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עשה את העבודה באופן מקצועי. אדיב מאוד והקפיד על הנקיון בסיום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל שזירי, ירושלים.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בניין באמצעות ביובית.
חוות דעת:
יניב נחמד, עשה עבודה מקצועית ולא לקח מחיר גבוה. הוא נתן שירות ממש מעולה ובא תוך שעה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חנן פ. ירושלים.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין לבבי ונחמד. עזר לי אחרי זה גם הטלפון, הוא נתן לי כמה אפשרויות והיה זול מהצעות אחרות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפתלי‬‎ בן- סניור ברכה, ירושלים.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במטבח ושירותים.
חוות דעת:
יניב אדיב, אמין ונחמד מאוד. הוא עשה עבודה טובה, עמד בהתחייבויות שלו, הגיע בזמן ועבד מהר. השירות היה מעל למצופה! הוא בחור טוב- אין הרבה כאלו, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסף אבגי, ירושלים.
משוב: 26/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
ממליץ עליו בחום! שירות מקצועי ביותר, הוא אדיב, אמין ומחירים נוחים. הוא מייד עלה על הבעיה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה כהן, ירושלים.
משוב: 26/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בעובש והגבהת אסלה כולל פתיחה וסגירת הקרמיקה.
חוות דעת:
רק לשבח אותו! היתה לי בעיית אינסטלציה מאד חמורה במשך הרבה זמן, היה ריח של ביוב, עובש ורטיבות כל הזמן. הזמנו כמה אינסטלטורים לפני יניב שגבו הרבה כסף ולא הצליחו לפתור את הבעיה. לבסוף יניב הגיע והיה היחיד שמצא את הפתרון לבעיה וגבה מחיר יחסית זול. היינו מאד מרוצים ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון מזרחי, ירושלים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים, החלפת סיפון בכיור מטבח ופתיחת קו.
חוות דעת:
יניב היה בסדר גמור ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. לא היו שום עיכובים או בעיות בזמן העבודה והוא ביקש סכום בהחלט הוגן בעיני. הוא היה מאוד אמין ואין ספק שאמליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
משולם שלזינגר, רמת גן.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאמבטיה לקומה התחתונה על ידי פירוק מרצפות רצפה והחלפת קופסאת חיבור קו מים.
חוות דעת:
נשמע שהכל היה בסדר גמור. השירות שלו היה טוב, ועל פניו העבודה נראית מקצועית.כרגע אין נזילה ואני מקווה שכך גם ישאר. המחיר היה אותו המחיר שסוכם עליו מראש, אך לאחר בדיקה שעשיתי אולי היה נראה לי מעט יקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק