מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גדי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.97
מחיר 9.88
איכות 9.90
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומי קורצברט, פתח תקווה.
משוב: 26/07/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי שחף, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
ראיית חשבון לעסק פרטי.
חוות דעת:
הוא מדהים! הוא רואה חשבון מצוין, הוא מצליח לפשט את כל הדברים המסובכים ללקוחות ובאמת לתת מידע מקיף. הוא מאוד אחראי, אין אצלו הפתעות, אני עובד איתו שנים ואני תמיד יודע כמה מס אצטרך לשלם, כמה תשלומים יהיה צריך להעביר ועוד. בקיצור, העסק שלי נמצא בידיים טובות ואחראיות, הוא נותן ראיה מקיפה על כל הדברים, הוא בעל מקצוע מצוין. הפניתי אליו עד היום עשרות חברים ואנשים. אני מאוד מרוצה ואני יודע שגם האנשים שהפניתי אליו מרוצים. אני ממליץ עליו בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק פיינשטיין, גני תקווה.
אשרור: 31/08/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת תיק במס הכנסה.
חוות דעת:
בעל מקצוע מקסים, מסביר פנים, אדיב ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר עמיאל, תל אביב.
אשרור: 24/08/2020
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת תיק עוסק פטור ודוח שנתי.
חוות דעת:
גדי היה מעולה, הייתי מרוצה מהשירות שנתן, מהזמינות שלו, מהיחס, מהמקצועיות, שלח לנו תוך כמה ימים את הכל, היה ממש מעולה ומגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כהן, רמת גן.
משוב: 16/08/2020
תיאור השירות:
שירותי ראיית חשבון עבור מורשה בתחום ההייטק.
חוות דעת:
הוא מקדיש זמן כדי להסביר דברים, עומד בזמנים והמחיר הוגן לדעתי. בהתחלה נתן איזשהו יעוץ ללא עלות והסביר מה הדרכים הנכונות ואיך להתמודד. בסך הכל אני מרוצה מההתנהלות שלו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר פ. נחשונים.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
הגשת ארבעה דוחות שנתיים עבור שכיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש טוב מאוד מגיע לו את הדירוג הכי גבוה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה יונג, נירים.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
הנהלת חשבונות והחזרי מס עבור עוסק פטור.
חוות דעת:
התחלנו לעבוד יחד לפני חודש ואני נשארת איתו, הוא מושלם! ע-ש-ר והאישיות שלו עוד יותר. ממש נעים לעבוד איתו, הוא מקצועי, יודע מה הוא מדבר, לא מנסה למשוך למקומות מסוימים רק בשביל להוציא כסף מהלקוחות והוא אדם מאוד הוגן ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה דריגס, תל אביב.
אשרור: 23/06/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
הצהרת הון וליווי עסקי לעוסק פטור.
חוות דעת:
היה מאוד סבלני בתור אחת שלא מבינה בראיית חשבון. הוא עזר לי בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
איציק בראל, תל אביב.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
הגשת דו"ח שנתי וביטול חוב לעוסק פטור בתחום האלכוהול.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה. הוא הסביר מאוד בסבלנות על הכל, נתן יחס אישי ועשה עבודה מקצועית. גם המחיר שלו הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זיוה נוי, תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת תיק במס הכנסה וביטוח לאומי שכלל תמיכה חשבונאית עבור עוסק מורשה בתחום היעוץ.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד. מגיע לו הדירוג הגבוה ביותר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשרואה חשבון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ראיית חשבון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק