מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.89
מחיר 9.56
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דוד ברונשטיין, פתח תקווה.
משוב: 11/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מיזוג אוויר ברכב מסוג מאזדה 3 שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה נעים, הגון במחיר וזמין. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת אבידוב, פתח תקווה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
הכנת רכב ניסאן לטסט חוזר.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! הוא עשה לי איזשהו תיקון אחרי שהרכב נכשל בטסט אבל אחרי שהייתי אצלו נסעתי שוב לעשות טסט והרכב שוב נכשל אז חשבתי שהוא לא מקצועי. הוא לקח את זה כל כך קשה שהרכב לא עבר שהוא לקח את אותו, נסע למכון הרישוי, ירד למטה לבור איפה שהטסטרים בודקים את האוטו ואמר שיראו לו בדיוק מה לא בסדר. הטסטר הודה שהרכב תקין, כנראה שהם סתם לא העבירו! לירון היה כל כך אכפתי שהוא נסע מפתח תקווה ליהוד ולא גבה על זה כמובן תשלום נוסף. באמת בן אדם מדהים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדיאל שלמה, פתח תקווה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כוהל ברכב.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה עבודה כמו שצריך, מהיר, עשה עבודה תיק תק. לדעתי הוא היה קצת יקר אך אני מרוצה מאוד מהעבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד גרינברג, פתח תקווה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
השירות היה ממש מצוין ואני מרוצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שווי, פתח תקווה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג טיוטה לצורכי קנייה.
חוות דעת:
היינו מרוצים. הוא היה מאוד נגיש והוא התפנה עבורי בתוך 10 דקות. היינו מרוצים מהשירות ומהבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני טביב, פתח תקווה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
אני מרוצה מהם. הגיע שליח שלקח את הרכב לתיקון וקיבלתי את הרכב בצורה מצוינת ואין לי טענות. רק הערכה. הם עשו הכל בצורה תקינה ולפי לוח הזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסף בן מרגי, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 שכלל החלפת שמנים, החלפת פילטרים ובדיקת ברקסים לרכב מסוג קיה פורטה, שנת 2012.
חוות דעת:
מאה אחוז, אני מרוצה ממנו מאוד. התרשמתי שהוא מקצועי, נחמד ונעים ואני אחזור אליו לעוד טיפולים בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
לאוניד חסקין, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שמן גיר ברכב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! באותו הרגע נתנו לי שירות ופתרו את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר א, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילת שמן ברכב של פורד פוקוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המחיר היה הוגן מאוד. עשו עבודה מהירה ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה אפשטיין, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב.
חוות דעת:
ירון היה ממש בסדר גמור. הוא קיבל אותי בלי תור והשקיע משהו כמו 40 דקות בבדיקות בלי תשלום. חזרתי אליו אחרי כמה ימים והוא תיקן הכל כמו שצריך. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק