מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.86
מחיר 9.46
איכות 9.79
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניר אשר, פתח תקווה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מזגן ברכב ניסאן.
חוות דעת:
היה מקצועי והמחיר היה הגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
‫אליסף בן מנחם‬‎, פתח תקווה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000, החלפת נורות אחוריות ומגב ובדיקה כללית לרכב סיאט איביזה 2009.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בסדר גמור, לא היה הכי זול בעיניי, אבל מעבר לזה אין שום מילה רעה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד פרג, פתח תקווה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
שירות מדהים. הוא היה מצוין, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן צור, פתח תקווה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב פיאט פונטו שנת 2009.
חוות דעת:
הם חברה טובים, עשו עבודה טובה ומהירה והרכב היה מוכן בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן כהן, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מסוג יונדאי גט שנת 2004 שכלל החלפת נורות, ליטוש פנסים, תיקון מגבים והחלפת בולמים אחוריים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מירון! אני בדרך כלל לא אוהב להיכנס למוסכים, אבל השירות שקבלתי אצלו לא היה מהחוויות הרגילות שאני מכיר. הייתי ממש מרוצה מהמחיר, מהמקצועיות, משיח הכללי ומהטיפול הטוב. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית בן דרור, פתח תקווה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מצמד ברכב מסוג סוזוקי אלטו שנת 2011.
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים, באמת בן אדם ממש טוב! הוא דיבר איתי תכלס ולא בשביל כסף ובסופו של דבר גבה מחיר ממש הוגן לדעתי. הוא עשה מעל ומעבר והיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ענת אבידוב, פתח תקווה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
הכנת רכב ניסאן לטסט חוזר.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! הוא עשה לי איזשהו תיקון אחרי שהרכב נכשל בטסט אבל אחרי שהייתי אצלו נסעתי שוב לעשות טסט והרכב שוב נכשל אז חשבתי שהוא לא מקצועי. הוא לקח את זה כל כך קשה שהרכב לא עבר שהוא לקח את אותו, נסע למכון הרישוי, ירד למטה לבור איפה שהטסטרים בודקים את האוטו ואמר שיראו לו בדיוק מה לא בסדר. הטסטר הודה שהרכב תקין, כנראה שהם סתם לא העבירו! לירון היה כל כך אכפתי שהוא נסע מפתח תקווה ליהוד ולא גבה על זה כמובן תשלום נוסף. באמת בן אדם מדהים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדיאל שלמה, פתח תקווה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כוהל ברכב.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה עבודה כמו שצריך, מהיר, עשה עבודה תיק תק. לדעתי הוא היה קצת יקר אך אני מרוצה מאוד מהעבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד גרינברג, פתח תקווה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
השירות היה ממש מצוין ואני מרוצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שווי, פתח תקווה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג טיוטה לצורכי קנייה.
חוות דעת:
היינו מרוצים. הוא היה מאוד נגיש והוא התפנה עבורי בתוך 10 דקות. היינו מרוצים מהשירות ומהבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק