מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.77
מחיר 9.49
איכות 9.70
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יניב ינקוביץ, פתח תקווה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פלגים ברכב מאזדה שלוש.
חוות דעת:
הוא נתן שרות מאוד טוב והמחירים היו טובים, החוויה הייתה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

גלית פ. פתח תקווה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע עקב מנורה שנדלקה ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד לטובה, הוא בעל מקצוע טוב, מקסים ואני ממש מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעלה מלכה, פתח תקווה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת חורף לרכב פג'ו 107.
חוות דעת:
הוא מקסים! היה מאוד מוצלח והמחיר טוב. הם אמינים והייתי מאוד מרוצה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי כהן, פתח תקווה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג קיה שכלל החלפת שמן מנוע ופילטר אוויר.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, אני יכול לומר שהוא היה מאה אחוז מכל הבחינות, אני מאוד מרוצה ממנו ואני לגמרי יכול להמליץ עליו כאיש מקצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון גאלצי, פתח תקווה.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, עמד בזמנים, נחמד וגבה ממני מחיר הוגן. אני אחזור אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כהן, פתח תקווה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה שכללה בדיקת יציבות הרכב.
חוות דעת:
היה לו שירות מעולה, יחס מצוין, היה סבלני, הוא הסביר הכל בסבלנות. אני בטוח שאחזור אליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ענת אבידוב, פתח תקווה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
הכנת רכב ניסאן לטסט חוזר.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! הוא עשה לי איזשהו תיקון אחרי שהרכב נכשל בטסט אבל אחרי שהייתי אצלו נסעתי שוב לעשות טסט והרכב שוב נכשל אז חשבתי שהוא לא מקצועי. הוא לקח את זה כל כך קשה שהרכב לא עבר שהוא לקח את אותו, נסע למכון הרישוי, ירד למטה לבור איפה שהטסטרים בודקים את האוטו ואמר שיראו לו בדיוק מה לא בסדר. הטסטר הודה שהרכב תקין, כנראה שהם סתם לא העבירו! לירון היה כל כך אכפתי שהוא נסע מפתח תקווה ליהוד ולא גבה על זה כמובן תשלום נוסף. באמת בן אדם מדהים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך דמלין, פתח תקווה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג שברולט ספארק שנת 2017.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אדיב, שירותי והמחיר הגון. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר אשר, פתח תקווה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מזגן ברכב ניסאן.
חוות דעת:
היה מקצועי והמחיר היה הגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
‫אליסף בן מנחם‬‎, פתח תקווה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000, החלפת נורות אחוריות ומגב ובדיקה כללית לרכב סיאט איביזה 2009.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בסדר גמור, לא היה הכי זול בעיניי, אבל מעבר לזה אין שום מילה רעה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק