מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.82
מחיר 9.55
איכות 9.71
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 55 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נוי וישי, פתח תקווה.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב פז'ו.
חוות דעת:
היה מדהים! הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

נתי גרמה, פתח תקווה.
אשרור: 03/06/2020
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורות בלם ברכב מסוג פולקסווגן פולו 2004.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא מאוד מקצועי, אחראי ואמין מבחינת המחיר, הוא לא הכי זול, אבל עושה עבודה איכותית ברמה גבוהה, אז לדעתי זה שווה את זה. הוא מאוד אחראי והשקיע זמן ומאמץ לוודא שהרכב בטוח לנסיעה. הכי אהבתי את השקיפות שלו, כל דבר קטן שהיה הוא דאג להסביר להראות לי ושאני יבין בדיוק מה הוא עושה, מה העלות ומה ההשלכות. אין ספק שאמליץ עליו ואמשיך לעבוד איתו בעתיד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי כהן, פתח תקווה.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג קיה שכלל החלפת שמן מנוע ופילטר אוויר.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, אני יכול לומר שהוא היה מאה אחוז מכל הבחינות, אני מאוד מרוצה ממנו ואני לגמרי יכול להמליץ עליו כאיש מקצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים שוחט, פתח תקווה.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת רכב וטסט ברכב סוזוקי.
חוות דעת:
זה היה תיקון שולי מאוד, אני מהתחום הזה ובדרך כלל קשה לתת ציון אבל פה אני יכול לומר שהגישה והשרות היה ממש 10! המחיר היה מאוד סביר, הם מקצועניים, הוגנים וישרים, אני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כהן, פתח תקווה.
אשרור: 15/04/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה שכללה בדיקת יציבות הרכב.
חוות דעת:
היה לו שירות מעולה, יחס מצוין, היה סבלני, הוא הסביר הכל בסבלנות. אני בטוח שאחזור אליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אבנר שלם, פתח תקווה.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
הוא עמד בזמן ונתן יחס טוב. חזרתי אליו אחרי תקופה קצרה מהטיפול הראשון שעשיתי אצלו, בפעם הראשונה טען שהנזילה מגיעה מהמחזיר שמן, תיקן ושילמתי לו והתקלה חזרה. בפעם השנייה אמר שהנזילה לא קשורה לטיפול הראשון ושהיא נובעת מבעיה אחרת אפילו שהיא מאותו מקום, הוא עשה רושם של מכונאי טוב אבל פה הוא פספס בגדול, לא לקח אחריות ולקח מחיר יקר לדעתי.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
5
כללי
גירסאות
דמיטרי מילייקובסקי, פתח תקווה.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
החלפת שמן ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו פז, פתח תקווה.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
חיזוק חגורות במנוע ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
עשה את זה מהר ובמחיר סביר ביותר לפי דעתי. הוא קיבל אותי בזמן ואני מאוד מרוצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית פ. פתח תקווה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע עקב מנורה שנדלקה ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד לטובה, הוא בעל מקצוע טוב, מקסים ואני ממש מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעלה מלכה, פתח תקווה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת חורף לרכב פג'ו 107.
חוות דעת:
הוא מקסים! היה מאוד מוצלח והמחיר טוב. הם אמינים והייתי מאוד מרוצה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 55 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

מוסכים נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק