מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלרן
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.73
מחיר 9.73
איכות 9.55
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מוטי גובי, פתח תקווה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
חיפוי מטבח באריחים.
חוות דעת:
אלירן היה אחלה, אנחנו מרוצים ממנו מאוד, עשה עבודה טובה, מגיע לו בהכול עשר ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברי לוי, גבעת שמואל.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
התקנת קרמיקה במטבח בגודל של כ- 3X60 מ"ר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. התקשרתי באותו היום ואחרי שעה הוא הגיע, נתן הצעת מחיר והתחיל לעבוד. עבד די מהר ועשה עבודה טובה, אבל הוא לא השאיר הכי נקי אחריו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איל כהן, גני תקווה.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקוני צבע והחלפת קרמיקות בחדרי רחצה וסלון.
חוות דעת:
אלרן היה בסדר גמור. הוא מאוד שירותי וענייני ועשה עבודה טובה. הוא הגיע לבד וסיים את העבודה תוך יום, עבד בצורה מסודרת וניקה אחריו את כל הלכלוך שנוצר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סטיב כהן, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
שיפוץ צבע וקירות עבור סטודיו.
חוות דעת:
הוא היה טוב, הוא עמד בזמנים וסיים מהר יותר מאחרים. היו לנו מעט קשיי שפה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ירון קוגן, רמת גן.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקוני טיח וצביעה בבית.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה. הוא עושה עבודה טובה, מגיע בזמן, עובד נקי ומסודר. אני מבסוט לאללה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה ויינברג, תל אביב.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא ממש נהדר! במשך שנים אנחנו מנסים לאתר את הנזילה הזאת וכל בעלי המקצוע שהבאנו אמרו שהנזילה מגיעה מהדירה שלי. אלרן הגיע וידע לאבחן בצורה מיידית שהבעיה לא נמצאת אצלי אלא אצל השכנה והוא גם תיקן את הנזילה אצלה. הוא מקצועי ברמות, הוא ידע לאתר ממש טוב, גם השכנה שלי הייתה מאוד מרוצה מהעבודה שהוא עשה אצלה. יש לו דיאגנוזה מאוד טובה, אני ממש ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס קרייזמן, קרית אונו.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
צביעת דירה בת חמישה חדרים.
חוות דעת:
השירות שקבילתי ממנו היה פנטסטי, הוא עושה עבודה ממש כמו שצריך, שומר על ניקיון והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי סוקולובסקי, גני תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל עבודות גבס, צבע ואינסטלציה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור! הייתי מרוצה מהעבודה ומהנאמנות והאמינות שלו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסתר נוימן, בני ברק.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה שכלל צביעה והחלפת חלונות ותיקון נזילות מסביב לבית.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נעים, מקצועי ועשה עבודה מאוד טובה. אפשר לומר שהוא הפך את חדר האמבטיה לחדש. הכל נראה אחרת, עבודה מדהימה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
מילוי רובה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה שכלל עבודות אינסטלציה וריצוף.
חוות דעת:
אלרן היה תקשורתי, נחמד ואדיב. קיבלתי עליו הרבה המלצות ולא התאכזבתי, הוא הסביר לי בדיוק מה הוא הולך לעשות ובאופן כללי הוא היה טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק