מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלרן
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.62
מחיר 9.00
איכות 9.38
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נאור דאודאו, קרית אונו.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קו מים ואינסטלציה בדירה.
חוות דעת:
מדהים, על הכיפאק! הוא בחור ישר, אמין והוא עשה עבודה מקצועית. הוא לא יקרן ואני אשמח להיעזר בו תמיד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אבי ב. גני תקווה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בתקרה.
חוות דעת:
אלרן בן אדם מאוד הגון, עשה עבודה טובה ומקצועית, לאחר שסיים לא היה זכר לנזילה. הסביר מראש מה הוא הולך לעשות, עשה את זה בסדר גמור והרגשתי שהמחיר הוגן. הגיע בזמן וסיים לפני הזמן, נעים לתקשר איתו הוא פשוט בן אדם נחמד. אני אפילו שוקל לעשות איתו שיפוץ יותר מסובך בביתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ביבי מימון, קרית אונו.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בבית פרטי.
חוות דעת:
אלרן בחור מקסים, מגיע לו עשר פלוס, עזר לי מאוד, מקצועי, עשה עבודה טובה מאוד והשאיר נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי סוקולובסקי, גני תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל עבודות גבס, צבע ואינסטלציה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור! הייתי מרוצה מהעבודה ומהנאמנות והאמינות שלו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון פרנקו, רמת גן.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בתוך בניין.
חוות דעת:
הוא הכי טוב שיש! הייתי מרוצה מהשירות, מהמקצועיות שלו ומהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד. ת. פתח תקווה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
חיבור צנרת לשיבר ראשי.
חוות דעת:
הגיע צ'יק צ'ק ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. ק. קרית אונו.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור בגינה.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה כמו שצריך ובצורה טובה. התרשמתי לחיוב מביצוע העבודה אך לדעתי המחיר שגבה היה יקר. הוא הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה שכלל עבודות אינסטלציה וריצוף.
חוות דעת:
אלרן היה תקשורתי, נחמד ואדיב. קיבלתי עליו הרבה המלצות ולא התאכזבתי, הוא הסביר לי בדיוק מה הוא הולך לעשות ובאופן כללי הוא היה טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק