מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודית
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.60
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 5 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גל אלון, גבעת שמואל.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
עיסוי רקמות עמוק בעקבות כאבי גב, כתפיים וצוואר.
חוות דעת:
ממליצה מאוד. יש לה ידי זהב, אני מכירה אותה הרבה שנים ועברתי אצל הרבה מטפלים, היא המטפלת הכי טובה שיצא לי להכיר. היא נעימה ומקסימה, יש לה חדר נעים ומואר והיא מאוד זמינה. היא עושה לי עיסוי כל פעם בהתאם למצב. אם אני מקפידה להגיע אליה פעם בשבוע אז אני מרגישה הטבה משמעותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילת דרוראני, גבעת שמואל.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיות אורתופדיות.
חוות דעת:
היא סופר מקצועית והיא פיתחה שיטה מיוחדת משלה ויש לה את היכולת לאתר את הבעיה ולטפל בה. היא מאוד נעימה ונותנת את כל כולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה לבנת, גבעת שמואל.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
עיסוי רפואי.
חוות דעת:
היא מאוד מקצוענית ומשתדלת להענות כשזה דחוף, תמיד חוזרת כשמתקשרים רק דברים טובים. היא אבחנה אצלי בעיה ולא קבעה איתי לבוא עוד שבוע היא אמרה במקום "אם את צריכה אותי אני זמינה" אין לה שום רצון 'לגנוב' את הלקוח היא פשוט 100 אחוז! מאוד הוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ברונשטיין, קרית אונו.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
עיסוי לאחר פציעה בתאונת דרכים.
חוות דעת:
מאוד ממליצה! אשת מקצוע מעולה. היא עשתה סדרת טיפולים בשביל הבת שלי בעקבות תאונת דרכים. הצליחה להרים אותה על הרגליים ארי שכל הגוף היה בכאבים. היא מאוד נעימה, היא גם מדייקת וגם יודעת לפנק. אנחנו כבר 10 שנים נהנים משירותיה לדברים שונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. י. גבעת שמואל.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
עיסוי משולב לכל חלקי הגוף בעקבות כאבי גב.
חוות דעת:
היא נהדרת, לא יכולתי לזוז והיא עזרה לי מאוד, היא עושה את העבודה שלה בצורה מדהימה ונותנת הרגשה נעימה, שקטה והאווירה הכללית במהלך הטיפול מושלמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 5 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק