מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.83
מחיר 9.61
איכות 9.94
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף ענבר, חולון.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל בשער חשמלי קיים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאד והגיע בזמן שקבענו, הוא פתר את הבעיה ועשה עבודה מהירה, יסודית והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי שערים חשמליים נוספים באזור חולון-בת ים

גל לב ארי, ראשון לציון.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי לכניסה לחניה שכלל החלפת סוויץ' חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, רועי שלח אליי עובד שהיה מאוד מקצועי, הסביר בדיוק את התקלה ומה כדאי לעשות לאורך כל העבודה. אמר לפני מה יהיה המחיר ולא המשיך בלי שנתתי אישור. הוא נתן המלצות להמשך, השער עכשיו תקין ועובד אפילו יותר טוב מלפני. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי צימרמן, מודיעין.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני כבלים משני הצדדים ותיקון מנוע לשער חשמלי.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא עשה אחלה עבודה תיקן כמו שצריך וגם המחיר היה הוגן, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית שהם, מזכרת בתיה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ על התקנת שער חדש, החלפה של מערכת הפיקוד לשער כנף ותוספת של נורת אזהרה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! ניתן מענה מהיר, גישה מקצועית ומאד אדיבה ונעימה. לא השווינו מחירים אבל התרשמנו ממחיר הוגן. כשלים במבנה זכו גם הם להתייחסות. רושם כללי נהדר! בדיקה וייעוץ של מצב השער הקיים נעשו ללא תשלום. כחלק מהשירות נעשו חיזוקים ושמירה על בטיחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים כהנא, רחובות.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 12/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם בריש, מודיעין.
אשרור: 13/10/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קפיצים בשער חשמלי בכניסה לחניה פרטית.
חוות דעת:
היה מעולה, נתן שירות טוב ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן פורת, רמת השרון.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של שער חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ונתן אחראיות יותר גדולה משקבלתי מאחרים. הוא גם בא בזמן, חילק את העבודה באופן ברור ונתן מענה יחסית מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה קוממי, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! שלח לי עובד שלו בשם יהודה שהיה מקסים. אני מרוצה מזמן ההגעה, הגיע, בדק, היה אמיתי וניסה למזער את ההוצאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוריאן שלום, נס ציונה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ותיקון שער כנף חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, רועי הגיע בזמן ובמיידי ואנחנו מאוד מרוצים מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה פרץ, רחובות.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת שער חשמלי לא תקין בכניסה לחצר.
חוות דעת:
מעולה! הוא הגיע בזמן, היה נחמד וביצע בדיקה מאוד מקיפה ויסודית. הוא אבחן את התקלה בצורה מקצועית בניגוד לאחרים שהיו פה ולא הצליחו ולבסוף גילה שנשרף פיוז. הוא טיפל בבעיה והכל תקין, אני התרשמתי לטובה ואני בהחלט ממליצה עליו לאחרים גם כן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק