מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.76
מחיר 9.60
איכות 9.73
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 49 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אליזבט כבודי, חולון.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי אבל לא הצליח לאתר את מקור הדליפה שלי במזגן ורק מילא גז. הוא בסך הכל נראה מבין בענייני מזגן, אהבתי שייעץ לנו מה לעשות והמליץ לנו על טכנאי מזגנים יותר מיומן בבעיה שיש לנו. אביב בחור ישר ונחמד.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
איציק א. ראש העין.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל/פלאג
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי שחם, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן חמדני, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מעבה במזגן חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאוד סובלני, הגיע בשעות מאוחרות ועשה עבודה טובה ומהירה. המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי טמיר, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במסגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לחיוב ממנו, יש לי רק מחמאות. איתר מהר תקלה מסובכת, מצא את הזמן להגיע למרות שהיה לו יום עמוס והיה מאוד אדיב ומאוד מקצועי בשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני פ. תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה, מילוי גז וניקוי פילטרים למזגן חברת תדיראן .
חוות דעת:
הוא היה מעולה, למרות שהבעיה הייתה מורכבת ולא נפתרה הוא היה מאוד נחמד ומקצועי והמחיר שהוא לקח היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן כהן, הוד השרון.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היתה תקלה במזגן שהקפיצה את המפסק בארון החשמל. אביב הגיע מהר, היה נחמד ופתר את הבעיה מהר וגם המחיר נשמע סביר, אבל איבדתי אותו כאשר ביקשתי לקנות ולהתקין מזגן חדש, התחושה היא שאביב מתאים יותר לתיקון תקלות ופחות להתקנות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
עמית ר. תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אקלר, רמת גן.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל ליחידה החיצונית של המזגן.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! אביב הפתיע מאוד עם הזמינות שלו. למרות שהתקשרתי בשעת בוקר מאוחרת, ביום חמסין, אביב הבטיח להגיע אלי באותו היום, בין השעות 14-16. כמו כן, הבטיח לתת התראה של 40 דקות. 40 דקות לפני השעה 16:00 שלח לי הודעת סמס וגם הגיע בזמן. אביב זיהה את התקלה מיידית ותוך 15 דקות המזגן חזר לפעולה תקינה. גבה סכום סביר בהחלט והמשיך בדרכו. בחור מקסים וסולידי. בהחלט הצדיק את הדירוג הגבוה מאוד שקיבל במידרג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל מולין, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מזגן עילי של הייר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, עשה עבודה טובה, היחס טוב ובא בזמן, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 49 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק