מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טובי
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.89
מחיר 9.69
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דן בירס בירס, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קודן שכלל תיקון תקלה בחיבורים חשמליים ותיקון אזעקה ברכב מסוג מאזדה 5.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, מאוד מהיר, אדיב, מעולה מבחינת זמנים ומבחינת ההסבר על הבעיה, הוא נתן שירות מקצועי ויעיל, הוא לקח מחיר הגיוני וסביר, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי ויינשטיין, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
ניטרול אזעקה.
חוות דעת:
היה מצוין וממש טוב! עשה עבודה מקצועית, לקח מחיר הוגן, היה נחמד שזה חשוב ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל פייגנסון, תל אביב.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
ניתוק קודן מערכת אזעקה.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד קפון, רמת גן.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
ביטול אזעקה והתקנת מערכת פתיחה וסגירה עם שלט ברכב מסוג פיאט פונטו.
חוות דעת:
טובי היה מאוד נחמד, הדבר היחיד שהייתה לי בעיה איתו שבטלפון הבנתי שהוא יבטל לי את האזעקה ויתקין לי חדשה, אבל כשהגעתי הסביר לי שלא מתקינים יותר אזעקות ובסוף התקין מערכת פתיחה וסגירה לרכב, המחיר היה בסדר עבור אזעקה אבל עבור מה שבוצע בסוף לא זול לדעתי, מקצועי, יודע את העבודה והיה זמין שאגיע מיתי שנוח לי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ג. ג. תל אביב.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שלטים של האזעקה למכונית.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
ניטרול אזעקה של רכב והתקנה של נעילה מרכזית.
חוות דעת:
ניטרול והתקנה מאוד מהירה (חצי שעה וכבר הייתי בדרך למשרד). מחיר משתלם. בקיצור - מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה כ. תל אביב.
אשרור: 03/04/2020
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
התקנת קודן ברכב.
חוות דעת:
היה מצוין! בעל מקצוע אדיב, מקצוען ועומד בלוח זמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק קונפורטי, תל אביב.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
פירוק מערכות מולטימדיה והרכבה ברכב חדש והתקנת מצלמה קדמית ואחורית ברכב מסוג פג'ו שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מצוין, שירותי, מקצועי, בא אלי עד הבית, טיפל ברכב והייתי מאד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת פ. תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
התקנת קודן רכב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, הגון ועשה עבודה טובה ומהירה. מעל הכל בלט השירות המעולה, הגעתי עם הרכב אליו וכדי שלא אחזור בתחבורה ציבורית הוא דאג שיקפיצו אותי הביתה ואפילו הביא את הרכב עד הבית כשסיים את העבודה. באמת שירות מעל ומעבר. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז גולן, תל אביב.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון רכב מסוג טיוטה שכלל תיקון חיישני רוורס, מצלמה והכנה לטסט.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הוא לא וויתר עד שפתר את הבעיה, אני מרוצה ממנו ומהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 180 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק