מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.67
מחיר 9.51
איכות 9.34
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דב ריינהורן, פתח תקווה.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פירוק של מזגן עילי ישן והתקנה של מזגן חדש של חברת פמילי.
חוות דעת:
בעיקרון הכל היה טוב, אבל זו הייתה עבודה לשניים שהוא עשה אותה לבד, ונראה שהיה קצת קשה ומסוכן עבודה כזו לאדם אחד.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחשון כהן, כפר סבא.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן טורנדו עילי.
חוות דעת:
עשה בדיקות רציניות, אמין, רציני והסביר הכל.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רוני לוי, ראש העין.
משוב: 11/01/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד והתקנת שני מזגנים בעלי 1 וחצי כוח סוס של חברת SAGA.
חוות דעת:
הוא מהמם! זאת לא הפעם הראשונה שאני בוחרת בו. הוא אחראי, זמין ואם הייתי יכולה לדרג אותו יותר מ-10 הייתי עושה זאת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטרינה ר. בת ים.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי של 2 מזגנים רגילים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא עובד כמו שצריך והזמנתי אותו פעמיים כשעברתי דירה. שני המזגנים היו עם עובש והניקוי היה משמעותי ומצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון ועלני, ירושלים.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי עבור משרד.
חוות דעת:
נתנאל בן אדם אמין, עומד במילה שלו, עושה עבודה טובה, משאיר נקי אחריו, אני ממש מרוצה וממליץ עליו בחום.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון צמח, ראש העין.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגנים עיליים ומיני מרכזיים בדירות.
חוות דעת:
בעל שירות מצוין, אחלה בחור, מאוד נעים, אני קבלן דירות והוא עובד איתי בפרויקטים גדולים ומתקין עבורי את המזגנים, עומד בזמנים ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן קליגר, תל אביב.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן ותיקון קצר במזגן נסתר של חברת טורנדו.
חוות דעת:
עשה רושם שהוא מקצועי, בן אדם ישר, מזגן אחד נדלק ונכבה ישר, המזגן השני קיצר ולא עבד בכלל, עשה את העבודה כמו שצריך והכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דליגדיש, ראש העין.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים והתקנת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי, טיפל וענה מהר לכל בקשה, חמוד ממש, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל הררי, תל אביב.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים האחד מחברת תדיראן והשני מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, השירות היה מצוין, הוא הגיע עם עוד איש צוות, הייתה לו תקלה לפני שהגיע, התקשר להודיע שיאחר. הוא אמין יחסי אנוש טובים מאוד, אני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שרעבי, ראש העין.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן עילי בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי ואמין בטירוף, נתן הרגשה שהוא ממש בן משפחה, דיבר על המזגן ולא הסביר רק מתוקף תפקידו והולך, לא הייתי צריכה להגיד הרבה והגדיל ראש, ניקה מה שצריך, לא הוסיף סתם עבודה, עשה טיפול אסתטי וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק