מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.67
מחיר 9.51
איכות 9.34
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלעד פרידמן, רעננה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בא בזמן שקבענו, מאוד מקצועי בעבודתו, אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מ. מ. הרצליה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה עם 2 יחידות כח סוס.
חוות דעת:
נתי היה לא משהו בכלל. בוא נגיד שלא הייתי מזמין אותו פעם נוספת. לא הייתי מרוצה מהרמה המקצועית שלו ומכך שהובטחו דברים שלא קוימו. קבעתי איתו מחיר בטלפון שהיה נראה לי הוגן מאוד באותו זמן ובסיום העבודה הוא דרש יותר כסף וסרב להאמין שזה היה המחיר שקבענו. כשהוכחתי לו על המחיר שקבענו הוא אפילו לא התנצל והמשיך להתעקש. לא ממליץ עליו בכלל.
איכות
6
מחיר
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
נתי עשה עבודה טובה והגיע בזמן. לדעתי המחיר שהוא גבה על הוואקום גבוה מהמצופה. בנוסף הוא השאיר בית לא נקי בכלל, הוא התקין את המזגן והלך בלי לסדר אחריו ולקח לו המון זמן, כמעט 3 שעות שלדעתי זה יותר מידי זמן.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
10
יחס
5
7
כללי
גירסאות
נחשון כהן, כפר סבא.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן טורנדו עילי.
חוות דעת:
עשה בדיקות רציניות, אמין, רציני והסביר הכל.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה ב. כפר סבא.
משוב: 19/01/2020
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מלמן, כפר סבא.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! הוא בא, דיבר על האפשרויות מה לעשות, הסכמנו על מה שנעשה, הוא עשה את זה ונראה שזה עובד מאז. הכל היה באווירה טובה וזה היה אירוע נעים וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון עמר, רעננה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן עילי של חברת תדיראן בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
נתנאל הגיע עם עוד עובד והיו בסדר, איחרו ב - 40 דקות אבל סך הכל היו נחמדים, ניקו פילטרים במזגן וכרגע הכל עובד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
זיוה משיח, רעננה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן בחדר ממד.
חוות דעת:
נתנאל היה בסדר גמור, הכל מצוין והיינו מאוד מרוצים. הוא היה הוגן במחיר ונחמד מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה דהן, כפר סבא.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע במזגן מיני מרכזי מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לתקלה יחסית גדולה והוא לא כל כך התאים לעבודה הזאתי, אז הוא הביא את אח שלו שיתקן את המנוע, כי הוא מתמחה בתחום הזה. הוא היה מקצוען ברמות על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רפפורט, כפר סבא.
אשרור: 12/11/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת טורנדו 2 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא עשה עבודה טובה, היה אדיב ועשה מאמץ. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק