מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שרי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.86
מחיר 9.29
איכות 9.57
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קרן ש. תל אביב.
משוב: 26/01/2019
תיאור השירות:
יעוץ שינה.
חוות דעת:
היא מצויינת, השיטה שלה ממש עבדה, אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן קרן, רמת גן.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ שינה לתינוק בן שנה.
חוות דעת:
אני ממליצה מאוד! העצות שלה טובות, היא ליוותה אותנו בכל התהליך ובנתה לנו תכנית שמתאימה אליו בהתאם לאבחון שעשתה. מאוד נעים לעבוד איתה, היא מאוד נחמדה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל משולם, טירת כרמל.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ שינה לתינוקות והדרכת הורים במשך כחודשיים.
חוות דעת:
שרי יותר ממדהימה, אני אוהבת אצלה הכל מהכל. השירות ממש מעל המצופה, היא מאוד אמינה. גם סיגל היועצת שינה שאיתה מדהימה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ס. תל אביב.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ שינה לתינוק.
חוות דעת:
שרי מקסימה, מקצועית, קשובה, יצירתית מאוד ואני מאוד ממליצה עליה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. ג. כרם מהרל.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ שינה לתינוק.
חוות דעת:
בחורה בשם סיוון ייעצה לי ובגדול אני מרוצה מהתהליך באופן כללי ומרגישה שהשגנו תוצאות. יש לי הערות לשיפור מבחינת הקשר האישי של הבחורה שמלווה אותי. הם מתגאים בהתאמה אישית של התהליך לילד ושיש 5 שלבים אבל הרגשתי שחסרה בקרה בין כל שלב ושאין העמקה במצב של הילד בין השלבים ובמה שהוא צריך. אבל חד משמעית יש שיפור עם השינה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי שינה.
חוות דעת:
אני בסה"כ מרוצה. את התוצאות אני לא רואה לגמרי אבל אני לא יודעת אם זה קשור לבעיות נוספות. פניתי בעבר לשיטה נוספת שהרבה יותר קשוחה אבל התוצאות היו טובות יותר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ שינה טלפוני באופן חד פעמי וליווי אונליין יומיומי.
חוות דעת:
לי יש רק מחמאות להגיד, השירות היה מאוד מקצועי, בזמן שקבענו והכל היה מוגש באופן ברור לגבי המחיר ומה זה כולל. השירות לקוחות שלהם מדהים, עוזרים ומלווים בהמשך התהליך, אני ממליץ עליהם בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק