מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.56
מחיר 9.49
איכות 9.60
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון בוצר, כפר יונה.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה! דוד איש מאוד נחמד וסבלני, הגיע בזמן וענה על כל שאלותי ועשה עבודה יפה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סיגלית פז, כפר יונה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של שלושה מזגנים עקב נזילה של מים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש. הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד. שניים מתוך שלושת המזגנים הוא אמר שיש צורך להחליף כי הם מאוד ישנים אבל השלישי בהחלט התחיל לעבוד יותר טוב אחרי התיקון שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ועמיר כהן, פרדסיה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן ובדיקת שני מזגנים נוספים.
חוות דעת:
הזמנו את דוד והוא היה נפלא! הוא בחור מקסים, כל מה שביקשנו ממנו נעשה בחיוך וכמו ששירות צריך להיות. בחור נמרץ, חייכני ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ד. פרדסיה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים כולל פרוק המזגנים הישנים וניקוי מזגן שלישי.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע בטווח הזמן שקבענו. ביצע עבודה יעילה, מוקפדת ונקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדינה היבנר, כפר ויתקין.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ובדיקה בשני מזגנים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מסודרת, היה מקצועי והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בנימין בדזובסקי, רמת השרון.
אשרור: 09/03/2020
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ''ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, התקין לי מזגן, עבד נקי והיינו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה ש. הרצליה.
אשרור: 03/03/2020
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה מהמזגן ותיקון צינור ניקוז שנקרע.
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ש. חיבת ציון.
אשרור: 26/02/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש נחמד, אדיב, מסביר, הגיע על הדקה שקבענו בלי בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור גלעדי, בית הלוי.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי 3 וחצי כ"ס של אלקטרה.
חוות דעת:
דוד היה מצוין, חשוב לציין שהייתי בהתכתבויות איתו עוד לפני שהגיע, ניסה להדריך אותי איך לעשות את העבודה בעצמי ובכך לחסוך לי את העלות על העבודה. לאחר שלא הצלחתי, הוא הגיע, פתר את הבעיה במהירות וביעילות, קבענו מראש על מחיר ובסוף גבה ממני פחות, העבודה איכותית ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי יצחקי, גבעתיים.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 17/06/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר והשירות היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק