מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.79
מחיר 9.78
איכות 9.82
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר א. הוד השרון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
דוד איש מקצוע מצוין! הגיע בזמן, עשה עבודה נהדרת ונקיה, הכל עם הרבה חן ורצון טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ראובן לנגר, רעננה.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון טפטוף מים מהמזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו אלעד, כפר סבא.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים ופירוק שני מזגנים ישנים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה לי קצת קשה להשיג אותו בהתחלה אך בסוף קבענו והוא הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקיר קריצמן, גבעת חן.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תעלה לקיר חיצוני לצינור ניקוז מזגן.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! דוד הגיע בזמן עשה עבודה טובה, דאג לניקיון החדר. היה אדיב מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ברק, כפר סבא.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
דוד היה ממש מצויין מבחינת השירות, הנדיבות והסבלנות. הוא השאיר אחריו הכל נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל קמין, כפר סבא.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של תדריאן מסוג אלפא X.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר בהכל! בחור מקצועי, שירותי, עובד נקי, התקשר בערב אחרי שבאתי מהעבודה לשאול אם אני מרוצה. גבר שבגברים. הלוואי שכל בעלי המקצוע בארץ היו שירותיים והוגנים כמוהו. אין דברים כאלה במדינה שלנו. שירבו טכנאים כמו דוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי דגן, כפר סבא.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 4 מזגנים עיליים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה מאוד ענייני, הסביר בדיוק מה הוא הולך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר ל. רעננה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת סאגה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה את העבודה ממש צ'יק צ'ק. בינתיים הכל עובד ונראה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סולומון לודויג, כפר סבא.
משוב: 18/07/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב דרורי, הוד השרון.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 5 מזגני תדיראן בגדלים 1 – 2.5 כ"ס בבית פרטי.
חוות דעת:
דוד הגיע בזמן שקבענו, מלווה בעוזר. ראוי לציין שהפרוייקט כלל כמה משימות לא פשוטות, בין השאר הנפה לגובה של שלושה מנועים וארבעה קידוחי בטון. יאמר לזכותם שעמדו בזה בכבוד. יחד עם זאת, יש מספר נקודות לחובתם. במהלך העבודה נגרם נזק טוטל לוסט לגג של מחסן שעומד בקרבת מקום. דוד התנצל ואמר שיבוא לתקן בשבוע שאחרי אך הוא לא הגיע והתקשרתי להזכיר לו. אחרי שבועיים שלא שמעתי ממנו תקנתי בעצמי, ודוד איבד את האמון שנתתי בו. כשאחפש בעתיד טכנאי מזגנים, לא בטוח שדוד יהיה אופציה. יכול להיות שאם דוד היה דואג לגג הייתי מתעלם מכמה פשלות נוספות. בזמן העבודה נדרשו, כאמור, קידוחים ברצועות בטון. הקידוחים מתבצעים בשני שלבים: קידוח יבש לסימון וקידוח עם קירור מים, שמתיז מי בטון ומזהם את כל הסביבה. מתקין אחראי צריך לדאוג לכסוי שימזער את הבלגן. קיימת גם אפשרות לבצע את הקידוח מבחוץ ולסתום את הקידוח הראשוני (היבש) מבפנים, כך שכל המים ישארו בחוץ. דוד לא דאג, לא לזה ולא לזה, דבר שהשאיר לנו הרבה עבודת ניקיון אחרי שהלך. שני מזגנים הותקנו על קיר בחלל גדול והיה צריך להקפיד שייתלו באותו קו גובה. הם הותקנו בהפרש של כ- 10 ס"מ, דבר הפוגע באסתטיקה של הגימור. לא אסון, אבל גם לא בא טוב בעין. מנוע של מזגן מתקינים על תושבת ברזל מקובעת לקיר או לרצפה קשיחה. כשיש רצפה קשיחה אפשר להסתפק בתושבות גומי בלבד. דוד העמיד את אחד המזגנים עם גומיות על האדמה, וכמעט הצליח לחסוך לעצמו עבודה ומסגרת. הוא תיקן את המצב אחרי שהזכרתי לו שבחורף האדמה תהפוך לבוץ והמזגן ישקע. לא לעניין. אם נניח בצד את הבעיות שהתגברנו עליהן, עושה רושם שנעשתה עבודה טובה. אם דוד קורא את הביקורת הזאת, מפיק את הלקחים ומיישם אותם, בהחלט אפשר לשכור את שרותיו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק