מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.57
מחיר 9.56
איכות 9.60
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל מסה, רעננה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
לאחר הגשם הראשון נכנסו מים לחדר מצינורות המזגן שלו היו מותקנים ואטומים כהלכה.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
6
יחס
3
6
כללי
גירסאות
סגור
משה חסון, כפר סבא.
אשרור: 17/01/2020
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת גז.
חוות דעת:
באמת שאין לי מילים. 10 פשוט 10. הגיע בדיוק בזמן שקבע איתי, ביקש מחיר הוגן, מה אפשר לבקש יותר מזה. איש נעים הליכות ונחמד. תמיד אני לוקח בעלי מקצוע מהאתר, אף פעם לא נפלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום ו. הוד השרון.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר דבי, כפר סבא.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה שכלל החלפת קבל, 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
מקצוען, עבד לא מעט זמן, עשה עבודה יפה, גבה את סכום שסיכמנו איתו, המזגן עובד מצוין ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל לפידות, רעננה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
פירוק שני מזגנים והתקנת שני מזגנים חדשים של חברת תדיראן, 2.5 כ"ס ו- 1 כ"ס, כולל תיווך לחנות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ובצורה מקצועית. הוא השקיע, לא חיפף בהתקנה ועשה את הכל שיראה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד לאוט, כפר סבא.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 29/08/2019
חוות דעת:
אדיב מאוד, הגיע בזמן ועשה את העבודה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל מוצפי, ירקונה.
אשרור: 27/10/2019
משוב: 14/07/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר א. הוד השרון.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
דוד איש מקצוע מצוין! הגיע בזמן, עשה עבודה נהדרת ונקיה, הכל עם הרבה חן ורצון טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן מסינגר, כפר סבא.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידת בקרה במזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
דוד היה מצוין, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן שקבענו והייתי מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל קמין, כפר סבא.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של תדריאן מסוג אלפא X.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר בהכל! בחור מקצועי, שירותי, עובד נקי, התקשר בערב אחרי שבאתי מהעבודה לשאול אם אני מרוצה. גבר שבגברים. הלוואי שכל בעלי המקצוע בארץ היו שירותיים והוגנים כמוהו. אין דברים כאלה במדינה שלנו. שירבו טכנאים כמו דוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק