מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.65
מחיר 9.62
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 99 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר א. הוד השרון.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
דוד איש מקצוע מצוין! הגיע בזמן, עשה עבודה נהדרת ונקיה, הכל עם הרבה חן ורצון טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לירן מסינגר, כפר סבא.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידת בקרה במזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
דוד היה מצוין, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן שקבענו והייתי מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מסה, רעננה.
משוב: 07/10/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל קמין, כפר סבא.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של תדריאן מסוג אלפא X.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר בהכל! בחור מקצועי, שירותי, עובד נקי, התקשר בערב אחרי שבאתי מהעבודה לשאול אם אני מרוצה. גבר שבגברים. הלוואי שכל בעלי המקצוע בארץ היו שירותיים והוגנים כמוהו. אין דברים כאלה במדינה שלנו. שירבו טכנאים כמו דוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקיר קריצמן, גבעת חן.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תעלה לקיר חיצוני לצינור ניקוז מזגן.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! דוד הגיע בזמן עשה עבודה טובה, דאג לניקיון החדר. היה אדיב מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אלנקוה, נירית.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ללא תיקון של כמה מזגנים.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור שבעולם, מאוד נחמד ומקצועי, הוא איבחן את התקלה ונתן לי כמה טיפים אבל לא תיקן כי הוא לא מתעסק במזגנים מהסוג שיש לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז קעצבי, רעננה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא הגיע, ראה שהמזגן שלי אינוונטר, הוא לא היה מוכן לקחת תשלום, עשה בשבילי ניקוי מזגן. אני רציתי שהוא יעתיק את המזגן ממקום למקום, אבל הוא הגיע ואמר שצריך מישהו מומחה כי זה מזגן מורכב. היה מאוד הוגן, ישר ואני חושב שזה מקצועי לא לקחת סתם עבודות שלא מכיר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר דבי, כפר סבא.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה שכלל החלפת קבל, 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
מקצוען, עבד לא מעט זמן, עשה עבודה יפה, גבה את סכום שסיכמנו איתו, המזגן עובד מצוין ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ק. כפר סבא.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש אמקור 1 כ"ס ותיקון מזגן ישן.
חוות דעת:
העבודה הייתה מהירה ומדוייקת והתשלום סביר בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סולומון לודויג, כפר סבא.
אשרור: 17/09/2019
משוב: 18/07/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 99 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק