מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.56
מחיר 9.49
איכות 9.60
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יבגני ג. נתניה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אושר נגר, נתניה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
דוד בחור מקסים! האינטרקציה איתו טובה, הוא בא ועשה עבודה מעולה, הסביר לי הכל, עמד במחיר שקבענו מראש ואפילו ניקה אחריו! יש לי רק מילים טובות להגיד עליו :) לצערי לאחר כחודש היה עיבוי בצנרת הפנימית ואפילו נזילה המזגן . אך אני לא חוזר בי מחוות דעתי הראשונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון איסטחרוב, נתניה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה. היה עיכוב בזמנים אבל הוא עדכן. הוא היה מקצועי, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה בובלי, נתניה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בחור נחמד, חרוץ ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון קליין, נתניה.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן 1 כ"ס.
חוות דעת:
הכל היה אחלה, הוא ממש עזר גם לפני כן בטלפון, קבענו מחיר והוא היה הוגן. באמת הוא מאוד מאוד נחמד והזמינות הייתה גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל הלחמי, כפר נטר.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של 3 מזגנים אחד קטן בחדר שינה ושניים תלת פאזיים רגילים בגודל 3 כ"ס בערך.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי כהן, נתניה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע חיצוני במיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עושה רושם שהדרך בה אבחן את הבעיה הייתה מקצועית והיא נשמעה לי אמינה. חיפשתי את הפתרון הזול, השוויתי למישהו אחר שממש רצה להחליף את כל המזגן ובסופו של דבר המחיר שדוד לקח היה נמוך בכמה מאות שקלים ממנו. ההפרש היה לא בציוד של המזגן עצמו אלא בעבודה, המחיר היה אותו מחיר והעבודה היתה אותה עבודה. מבחינתי הוא היה הכי אופטימלי מבחינת המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'וליאן סבן, נתניה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. הוא בא זמן, עשה את העבודה והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלומון סמי, נתניה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור פרובקביץ, שדה ורבורג.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן רגיל מחברת אלקטרה שכללה קידוח בטון כולל תעלת פי ווי סי.
חוות דעת:
דוד עשה עבודה בסדר למרות שהשאיר אחריו חור שהיה צריך לסתום. לקראת סוף העבודה הוא קצת מרח אותי והייתה בעיה קטנה עם הזמנים. לא הייתי יוצר איתו קשר פעם נוספת, אבל בסך הכל הוא בן אדם טוב שעושה את העבודה שלו בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק