היה בסדר גמור, ממש טוב! הייתה בעיה קטנה של הברגה, לקח רק על ביקור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אביב רוזנפלד, תל אביב.
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד, בא צ'יק צ'ק, תיקן בחמש דקות והכל היה סבבה. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה הנאמן, תל אביב.
משוב: 27/12/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ראשי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הכל עשר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רוני מזרחי, תל אביב.
משוב: 06/12/2023
תיאור השירות:
החלפת ואספקת ברז קיר מעל כיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ר. תל אביב.
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה ומצוף בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה אחלה! הבעיה לא נפתרה בפעם הראשונה אז פניתי אליו שוב, הוא ענה מהר וישר קבענו. הוא הגיע ועשה מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס קונפורטי, תל אביב.
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת משאבה במרתף.
חוות דעת:
כפיר נתן שירות טוב ומקצועי, אבל המחיר היה מעט יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יוליה קסלמן, תל אביב.
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
סידר נזילה מניאגרה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם כהן ריינר, תל אביב.
אשרור: 31/07/2023
משוב: 01/05/2023
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור המחבר בין הקולט לדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
כפיר הגיע למקרה דחוף מהרגע להרגע, נתן חוות דעת מקצועית תיקן ותקתק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 228 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.