מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.82
מחיר 9.39
איכות 9.74
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליעד קצב, פתח תקווה.
אשרור: 26/08/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה מנועים של תריסים חשמליים.
חוות דעת:
עמנואל היה אחלה, הגיע מהר, מקצועי מאד, מחיר טוב, סבלני, הסביר ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סיגל נשיא, פתח תקווה.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שבעה רשתות במשרדים.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד, עובד יעיל, עשה לי עבודה של רשתות, עבודה מקצועית ויפה, עמד בזמנים, הוא בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב א. תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז רוטנברג, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שהיה תקוע.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן, טיפל בבעיה ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי הרשקוביץ, נופך.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית והגבהת דלת יציאה לחצר.
חוות דעת:
שירות מצוין ומעל המצופה, עמנואל נדיב, נחמד מאוד ומקצוען. הוא היה שירותי, טיפל גם במשהו מעבר למה שהייתי צריך, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה שדה, אלפי מנשה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנועים בשני תריסים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, לא ראיתי דבר כזה בחיים! הוא עשה עבודה מדוייקת, ישב בסבלנות ועשה כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ווגל, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי עדן, גני תקווה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה אחלה, ממש על הכיפאק. הוא הגיע בדיוק בזמן ועשה את התיקון במקצועיות. הוא היה אדיב, נחמד והתיקון לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל וסרשטיין, רמת גן.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בדלת יציאה למרפסת.
חוות דעת:
שירות טוב. אחלה בחור, הוא נהדר. הגיע מאוד מהר ובזמן שקבענו. היה מאוד אדיב ומאוד נחמד. לקח את המחיר שסוכם מראש ועזר בעוד משהו שלא היה קשור כל כך. המחיר סביר לחלוטין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית אהרונסון, גבעתיים.
משוב: 18/08/2019
חוות דעת:
עמנואל היה מדהים. הגיע בזמן ואפילו לפני. כל דבר שביקשתי ממנו וגם מה שלא סוכם מראש בוצע בצורה מושלמת! עם הרבה מאור פנים ונפש חפצה. פשוט תענוג. 10 ציון נמוך בשבילו. מקצוען, אדיב, דייקן ומהיר. היה מצוין, הרבה יותר מצוין. מומלץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק