מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.78
מחיר 9.30
איכות 9.73
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליליאן שלום, תל אביב.
משוב: 23/03/2019
תיאור השירות:
חידוש חלון והחלפת שלבים שבורים בתריס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד מהדייקנות שלו. הוא מקיים את מה שמבטיח ומגיע בזמן ומעדכן תמיד. אני חושבת שאמשיך להזמין אותו, הוא עשה עבודה טובה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רותם ג. הוד השרון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון רשת יתושים בחלון ויטרינה, תיקון ידית בחלון דריי קיפ ותיקון מנוע תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, עמנואל הגיע פחות או יותר מהיום למחר, היה שירותי, אדיב, מקצועי והגון במחירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי עדן, גני תקווה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה אחלה, ממש על הכיפאק. הוא הגיע בדיוק בזמן ועשה את התיקון במקצועיות. הוא היה אדיב, נחמד והתיקון לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל וסרשטיין, רמת גן.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בדלת יציאה למרפסת.
חוות דעת:
שירות טוב. אחלה בחור, הוא נהדר. הגיע מאוד מהר ובזמן שקבענו. היה מאוד אדיב ומאוד נחמד. לקח את המחיר שסוכם מראש ועזר בעוד משהו שלא היה קשור כל כך. המחיר סביר לחלוטין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית אהרונסון, גבעתיים.
משוב: 18/08/2019
חוות דעת:
עמנואל היה מדהים. הגיע בזמן ואפילו לפני. כל דבר שביקשתי ממנו וגם מה שלא סוכם מראש בוצע בצורה מושלמת! עם הרבה מאור פנים ונפש חפצה. פשוט תענוג. 10 ציון נמוך בשבילו. מקצוען, אדיב, דייקן ומהיר. היה מצוין, הרבה יותר מצוין. מומלץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל בן שם, בני ברק.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת משרד מזכוכית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ,מקצועי מאד, הוא פתר בעיה שאחרים לפניו לא ידעו לתקן, הגיע בזמן שקבענו והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר ב. הרצליה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי גדול ביציאה למרפסת.
חוות דעת:
עמנואל בא מעכשיו לעכשיו. תיקתק את העבודה, לקח מחיר מעולה (למרות עבודה לא קלה והחלפה למנוע טוב יותר ממה שסוכם הוא לקח את המחיר שאמר בטלפון). בחור על הכיפאק, מקצועי ממש, עובד נקי ומהיר. באמת כל הכבוד לו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחקי יצחקי, קרית אונו.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בויטרינה.
חוות דעת:
מדהים! אין עוד כאלה אנשים. היה מרגש, הוא עזר לי מאוד יש לי בעיה אני נכה 100 אחוז ולא יכולתי לעזור לו כל כך הוא הביא עובד איש מדהים, אנושי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון כינורי, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון אלומיניום.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי בוברובסקי, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס.
חוות דעת:
לאחר נתינת המשוב, מידרג יצרו איתנו קשר בכדי לנסות לגשר בין בעל המקצוע. בעל המקצוע הגיע שוב, תיקן את הכל לשביעות רצוננו. נפנה שוב לבעלי מקצוע דרך האתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק