מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.81
מחיר 9.30
איכות 9.70
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 48 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליליאן שלום, תל אביב.
משוב: 23/03/2019
תיאור השירות:
חידוש חלון והחלפת שלבים שבורים בתריס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד מהדייקנות שלו. הוא מקיים את מה שמבטיח ומגיע בזמן ומעדכן תמיד. אני חושבת שאמשיך להזמין אותו, הוא עשה עבודה טובה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעקב נוס, כפר סבא.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה מקיף וייעוץ בנושא גגון.
חוות דעת:
עבודה מסורה ויסודית. בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן גולדשטיין, הוד השרון.
אשרור: 05/11/2019
משוב: 02/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רותם ג. הוד השרון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון רשת יתושים בחלון ויטרינה, תיקון ידית בחלון דריי קיפ ותיקון מנוע תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, עמנואל הגיע פחות או יותר מהיום למחר, היה שירותי, אדיב, מקצועי והגון במחירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז רוטנברג, תל אביב.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שהיה תקוע.
חוות דעת:
בהמשך התבררו שני דברים לגבי איכות העבודה. ראשית, התקלה חזרה והזמנו מישהו אחר, ושנית בעל המקצוע ככל הנראה מתמחה באלומיניום וההתמחות שלו אינה תריסי עץ.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלן ולט, הרצליה.
משוב: 04/12/2019
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! בא מיד, עבד מצוין, שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית אהרונסון, גבעתיים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 18/08/2019
חוות דעת:
עמנואל היה מדהים. הגיע בזמן ואפילו לפני. כל דבר שביקשתי ממנו וגם מה שלא סוכם מראש בוצע בצורה מושלמת! עם הרבה מאור פנים ונפש חפצה. פשוט תענוג. 10 ציון נמוך בשבילו. מקצוען, אדיב, דייקן ומהיר. היה מצוין, הרבה יותר מצוין. מומלץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגריטה בנטוב, חולון.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לשישה חלונות.
חוות דעת:
עמנואל היה מצוין, ישר והגון. הוא הגיע בזמן, ממש תוך כמה שעות אחרי שדיברנו והמחיר היה טוב בהשוואה לאנשי מקצוע האחרים שבדקתי. אני מאוד מרוצה מהתוצאה. בהחלט אזמין אותו שוב. הוא השתמש בגלגלים מאוד טובים וחזקים. יותר חזקים ממה שהיו במקור. אין לי ספק שיחזיקו מעמד הרבה זמן. קודם היה בלתי אפשרי לפתוח את החלונות. עכשיו ניתן להזיז אותם בקלות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ליפשיץ-זיידן, תל אביב.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הגיע מהר והיה נחמד, אדיב ונעים. הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
דנה קוסמן, תל אביב.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ציר בחלון בלגי.
חוות דעת:
שירות נפלא! הוא הגיע במהירות, היה מאוד מקצועי, נחמד ונעים. הוא גם תיקן לנו עוד משהו בנוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק