מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.78
מחיר 9.32
איכות 9.68
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודית מילשטיין ל. תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי נקי ואדיב ביותר. בעל מקצוע עליו אמליץ למי שישאל אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נחשון גל, תל אביב.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליליאן שלום, תל אביב.
משוב: 23/03/2019
תיאור השירות:
חידוש חלון והחלפת שלבים שבורים בתריס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד מהדייקנות שלו. הוא מקיים את מה שמבטיח ומגיע בזמן ומעדכן תמיד. אני חושבת שאמשיך להזמין אותו, הוא עשה עבודה טובה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ח. תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לחלון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפי כהן, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פתיחה של חלון.
חוות דעת:
היה נהדר! מקצועי, נתן הערכת מחיר לאחר תיאור הבעיה ועמד בהערכה. הגיע בזמן, שמר על ניקיון וגם הוסיף וחיזק לי ידית בדלת הכניסה ללא עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קרימגולד, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תריס חשמלי.
חוות דעת:
אין לי טענות, כשהוא הגיע התריס עבד ואחרי שהוא הלך התריס שוב לא עבד.
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אילנה ב. תל אביב.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים ידניים.
חוות דעת:
הוא החליף לי חלקים בתריס ולקח לי על זה המון כסף, סכום לא הגיוני אבל הוא אמר לי את זה מראש. הוא אמר לי שזה שעה עבודה וזה לקח לו פחות. הרגשתי שהוא לא היה הוגן במחיר.
איכות
7
מחיר
2
זמנים
8
יחס
7
7
כללי
גירסאות
רותי ענר, תל אביב.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק פנימי בידית של חלון דרייקיפ.
חוות דעת:
עמנואל בן אדם סימפתי, אדיב והגיע בזמן אבל לא היה לו את החלק המסוים ולכן נסע לקנות אותו וכעבור שעה חזר ותיקן.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הגר שורש, תל אביב.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש! הוא היה באזור שלי, אז הוא הגיע מהר וטיפל בתקלה. הוא גם בא לקראתי במחיר, אבל הבנתי שהמחיר עדיין היה מעל הממוצע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר רמתי, תל אביב.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תריס חשמלי וחלון הזזה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק