מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.79
מחיר 9.32
איכות 9.69
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 70 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחשון גל, תל אביב.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יונתן הטבר, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריסים שלבים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא הגיע בזמן שקבענו, עבד מהר, מדויק ונקי. המחיר היה הגון מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית מילשטיין ל. תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי נקי ואדיב ביותר. בעל מקצוע עליו אמליץ למי שישאל אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליליאן שלום, תל אביב.
משוב: 23/03/2019
תיאור השירות:
חידוש חלון והחלפת שלבים שבורים בתריס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד מהדייקנות שלו. הוא מקיים את מה שמבטיח ומגיע בזמן ומעדכן תמיד. אני חושבת שאמשיך להזמין אותו, הוא עשה עבודה טובה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל שור, רמת השרון.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנופים בתריס שלבים, סוגרים וגלגלים לויטרינת החלון בסלון וחיזק שלב.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור פורן, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן הצעת מחיר הוגנת וטובה. ביצע את העבודה בצורה טובה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן הס, תל אביב.
אשרור: 01/02/2020
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן ועבד במשך שעתיים בערך. העבודה הייתה מקצועית והכל היה נהדר רק התבאסתי מהמחיר. אמר מחיר מסוים מראש אבל בגלל שהעבודה התארכה זה יצא פי שניים וחצי ממה שאמר בהתחלה. יכול להיות שזה הגיוני אבל לי זה הרגיש יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ח. תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לחלון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפי כהן, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פתיחה של חלון.
חוות דעת:
היה נהדר! מקצועי, נתן הערכת מחיר לאחר תיאור הבעיה ועמד בהערכה. הגיע בזמן, שמר על ניקיון וגם הוסיף וחיזק לי ידית בדלת הכניסה ללא עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קרימגולד, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תריס חשמלי.
חוות דעת:
אין לי טענות, כשהוא הגיע התריס עבד ואחרי שהוא הלך התריס שוב לא עבד.
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 70 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק