מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.73
מחיר 9.17
איכות 9.71
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ימי אלעזר, נתניה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
התקין מזגן עילי 2 כ"ס בסלון הדירה.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גור קפלן, תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה ושלושה מזגנים עיליים של חברת פמילי.
חוות דעת:
בסך הכל השירות בסדר גמור. הייתי מרוצה מהזמינות, מהמהירות ומהסבלנות שלו במהלך העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מתן גולן, חולון.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אלעד היה אחלה.
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רוני סיגמן, רמת גן.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא עמד בזמנים והיה נחמד אבל מבחינת הפינישים היה קצת חסר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יורי לו, בת ים.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
אלעד היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, נחמד, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בן-שיר, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת כבל מקצר במזגן עילי.
חוות דעת:
אלעד היה ממש בסדר. התיקון הראשון לא הצליח והוא היה צריך להגיע בשנית. הוא היה נחמד והגיע בזמן. התיקון השני עבד ועכשיו המזגן עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדר בן פורת, רמת גן.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית אבל המחיר שהוא גבה היה לדעתי מאוד גבוה ביחס לעבודה שהוא ביצע.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
משה שפירא, כפר סבא.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 3.5 כ"ס של חברת אלקטרה, כולל פירוק המזגן הישן ולא כולל אספקה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות! הוא עשה עבודה טובה מאוד , היה אדיב , דאג שלא ישארו סימנים על הקיר . אני בטוח שאם אצטרך אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילי אמיתי, תל אביב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן וצנרת בחדר שינה .
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ש. רחובות.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינור וניקוי במזגן רגיל מחברת TADIRAN בעל 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה זמין והיה גם מאוד נחמד ואדיב. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק