מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.17
זמנים 9.48
מחיר 8.59
איכות 9.16
דירוג כללי 9.00
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני סיגמן, רמת גן.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא עמד בזמנים והיה נחמד אבל מבחינת הפינישים היה קצת חסר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יורי לו, בת ים.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
אלעד היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, נחמד, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ימי אלעזר, נתניה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
התקין מזגן עילי 2 כ"ס בסלון הדירה.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גור קפלן, תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה ושלושה מזגנים עיליים של חברת פמילי.
חוות דעת:
בסך הכל השירות בסדר גמור. הייתי מרוצה מהזמינות, מהמהירות ומהסבלנות שלו במהלך העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מתן גולן, חולון.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אלעד היה אחלה.
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אורטל אדרי, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה, מילוי גז.
חוות דעת:
הייתה לי בהתחלה בריחת גז והגיע אליי טכנאי אחר שמילא גז וברח, למרות שהמזגן עדיין לא עבד טוב. לכן חיפשתי עוד טכנאי והגעתי לאלעד לפי ההמלצות והוא הגיע אלי מהר, בחור מאוד מאוד נחמד והסביר לי בדיוק מה הבעיה ומאיפה היא נובעת וכל זה עם המון סבלנות. הוא נראה ממש מקצועי והיה חמוד, עם יחס אדיב ומאוד נעים ואני לגמרי מרוצה. התקלה טופלה ואני שמחה שפניתי אליו, כי כבר כמעט הרמתי ידיים, בגלל כל טכנאי לפניו אמר משהו אחר ולא ידעתי למי להאמין והוא הגיע והיה פשוט מדהים. אם מישהו בא ונותן לי שירות בצורה כזאת, אני אפרגן לו בחזרה ובאמת שמגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן נחמנח, בת ים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הייתי צריך את התיקון דחוף והוא היה זמין והגיע באותו יום. מעבר לזמינות ולאמינות המחיר היה מעולה! הוא בא ועשה את העבודה במהירות, היה באמת חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל ג. רחובות.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא עבד.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל. בסופו של דבר הייתה כנראה בעיה בלוח הבקרה. פתר את זה מיד ולקח עבור הביקור בלבד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ורדי, תל אביב.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן וניקוי.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריה דוד, תל אביב.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר. תוקן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק