מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מעיין
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל דרימר, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
בניית אתר עסקי בתחום הבנייה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הוא העניק לי שירות טוב ומקצועי, אני יכול לומר שהוא היה מקצועי ושאני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת צדוק, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
בניית אתר עבור עסק בתחום שיעורי אנגלית.
חוות דעת:
מעיין היה נחמד, קשוב לרצונות ורעיונות שלי, נראה שהוא מאוד מנסה לעזור, ענה מיד, המחיר סבבה לדעתי, האתר יצא יפה, מקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר סוקול, תל אביב.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
קידום, פרסום וניהול אתר של עסק.
חוות דעת:
אני ממליץ עליהם ממש, הם אחלה! תמיד עוזרים, תמיד יש להם רגע והעבודה מקצועית. אני מרוצה והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני שמואל, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
בנייה ותחזוק אתר אינטרנט כולל כתיבת תוכן.
חוות דעת:
מדהים. בנה לי את האתר ומתחזק אותו ומגיעים דרכו המון אנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי האוזר, גדרה.
אשרור: 07/05/2020
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה טכנית באתר אינטרנט.
חוות דעת:
שירות יוצא דופן, עשה עבודה נהדרת, ממליץ בכל הלב, תודה מעיין !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז שוחט, שרונה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
קידום ממומן בגוגל לעסק של איטום.
חוות דעת:
התחלתי לקבל תוצאות די מהר מרגע שהקמפיין עלה לאוויר, היא נחמדה ונתנה מחיר הוגן, אני מרוצה בסה"כ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ז. בית דגן.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בקשר לבעיית גלילה באתר האינטרנט של עסק.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, הגון והוגן, הסביר לי איך לפתור את הבעיה בטלפון, בלי לקחת תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף דרעי, קרית אתא.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
קידום אורגני של אתר פרסום.
חוות דעת:
התקשורת עם מעיין היא טלפונית בלבד ומאוד נוחה. כשדיברתי איתו לראשונה ראיתי שהוא מאוד מבין במה שהוא עושה וזה בדיוק מה שחיפשתי. הוא עוקב ביחד איתך אחרי העבודה שהוא עושה וחוזר תמיד לשיחות. הוא מקצועי מאוד, ועושה בדיוק את מה שהוא אומר שיעשה מבלי שצריך לרדוף אחריו. המחיר שלו בעיני טוב וצורת התשלום שלו נוחה. קיבלתי ממנו תחושה שיש לו ביטחון במה שהוא עושה ואני חושב שכל אחד רוצה בעל מקצוע כזה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה אלוס, אריאל.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
ניהול פייסבוק, אינסטגרם ואתר של המסעדה.
חוות דעת:
בחור מדהים, מסור, מקצועי, עומד בזמנים, אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק לוין, נס ציונה.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
קמפיין לחברה בפייסיבוק.
חוות דעת:
הם מעולים! מקצועיים, זמינים כל הזמן, באמת חברה מאוד איכותיים שכיף, לעבוד איתם. לגבי המחיר לא בדקתי, אבל הוא נשמע סביר מאוד, משש אחלה והשירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק