מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סולי
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דודו בורשטיין, תל אביב.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
בנייה, שדרוג וטיפול באתרי אינטרנט, הכוללים דפי מכירות ודפי נחיתה.
חוות דעת:
הוא מעולה מכל הבחינות. מקצועי, מהיר מאוד, לא יקר בכלל, ופשוט מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירז מזרחי, תל אביב.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
בניית אתר מכירות.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, זמין והוא טוב במה שהוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל גורדון, ראשון לציון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
בניית אתר לעסק.
חוות דעת:
סולי הוא האדם הכי מדהים שאפשר לעבוד איתו! הוא פשוט מושלם. הוא עובד הרבה מעבר למה שצריך, לוקח אחריות גם על דברים מעבר לעבודתו ודואג שאהיה מרוצה תמיד. הוא נותן דברים אקסטרה ועובד בצורה מקצועית מאוד. אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור ש. תל מונד.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
בניית אתר אינטרנט עבור חברת הפקת אירועים.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו מאוד, הוא מקצועי ונותן שירות מצוין ומעבר למה שהוא נדרש. נותן פתרונות כשאני צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית קמינצקי, הרצליה.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
בניית דף נחיתה ותחזוק שוטף של אתר אינטרנט.
חוות דעת:
הוא מעולה. הוא מאוד זמין, איכות השירות מעולה, הוא אמין וגם המחירים שלו לגמרי סבירים. הוא ממש, ממש, ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה הירש, שוהם.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
שידרוג אתר אינטרנט.
חוות דעת:
שירות נהדר, תמיד זמין ומקצועי מאוד. אני ממליצה עליו בחום, רק מילים טובות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
בנייה ואחזקת אתר אינטרנט.
חוות דעת:
הוא מעולה! נותן יחס אדיב, השירות שלו מהיר, כשאנחנו מבקשים דברים עושה אותם מהרגע להרגע ומסביר על כל דבר שעושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשעסק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק