מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.65
מחיר 9.08
איכות 9.34
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן סודקוב, רחובות.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חיווט חשמלי במזגן מרכזי.
חוות דעת:
התגמש והגיע בהתראה קצרה באותו יום, היה מקצועי פתר את הבעיה בזמן קצר והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מלכה שמעיה, ראשון לציון.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בערב שבת כי הייתה לי נזילה מהמזגן והייתי בלחץ והוא פשוט הסביר לי מה לעשות כדי שאולי זה יעזור, וזה באמת עזר! הוא היה מאוד נחמד, אדיב ומסביר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי מדלסי, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקן נזילה, דליפת גז ומילוי גז במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע פעם ראשונה ביום שישי, באותו היום שפנינו אליו, אמר מה הבעיה ומילא גז. הבעיה לא נפתרה, השגתי אותו במוצאי שבת והוא בא ביום ראשון בבוקר. הוא מצא בעיה נוספת בונטיל והחליף לחדש. עשה בדיקות יסודיות ומאז המזגן מקרר כמו שצריך. המחיר סביר אך בתשלום להוסיף עליו מע"מ.טיפל בבעיה עד שמצא. יסודי. מבין ויודע מה עושה. משתף ומסביר. מומלץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אייר לין לין, בית אלעזרי.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
הוספת גז למזגן רגיל.
חוות דעת:
השירות והיחס היו ממש טובים, הוא בחור אמין, הגיע מאוד מהר ועשה עבודה נהדרת, מעבר לזה המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
2
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא סלע, יבנה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
נסיון לתיקון נזילה ממזגן ישן וניקוי רדיאטור.
חוות דעת:
פניתי למאיר בנושא נזילה ממזגן, הוא הגיע מהר ויש תקשורת טובה איתו. מהבחינה הזאת הוא היה בסדר גמור, אך לצערי התקלה לא תוקנה עדיין ושבוע אחריי הטיפול בתקלה התקלה עדיין נשארה. הוא ביצע ניקוי רדיאטור, חתך קיר גבס ועשה שטיפה מלאה. בדיעבד הוא לא היה צריך לעשות שום דבר מזה כי עדיין הייתה נזילה, אך הוא לקח כסף ונסע לדרכו. משם הוא נתן לי המון הוראות הדרכה לנסות לתקן בעצמי ללא הצלחה. ביום ראשון הוא הגיע שוב ועשה סידור עם צינורות ונסע, אך הצינור המשיך לטפטף. אני התעייפתי ממנו ומהניסיונות לטפל בתקלה ולרדוף אחריו. סך הכל התאכזבתי, וחבל. הוא כן בחור טוב.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
6
כללי
גירסאות
רותם לנגר, רחובות.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
סידור צינור ניקוז שהתנתק מהמזגן., פירק את הפנל של המזגן דאג שהכל בסדר שאין דליפה של גז מקצועי אחלה עשה ממש עבודה טובה סה"כ בסדר גמור.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה, עשה עבודה טובה ומקצועית. הוא דאג לתקן ולסדר הכל ולברר שלא יהיה דליפה של גז. אני מרוצה ממנו סה"כ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופרה פוסטר, יבנה.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע מהר מאד פתר מיד את התקלה.קבלתי שירות אקספרס באופן מידי לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה גלמן, רחובות.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
בסדר גמור, כל הכבוד לו. תיקן את מה שהיה צריך לתקן והיה שירותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקלה זילברבג, נס ציונה.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי צינור ניקוז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מאיר היה נחמד, הגיע ממש מהר, אחלה בן אדם, עשה עבודה זריזה וטובה, המחיר הוגן לדעתי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה א. רחובות.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
התקלה לא תוקנה בפעם הראשונה. הגיע פעם נוספת רק שלושה ימים אחרי הקריאה. בנוסף, המזגן שהיה שקט קודם התחיל לטרטר. היחס בלתי נסבל. האיש חצוף. האשים את בני הבית בחבלה בצינור המזגן (שנמצא בבוידעם). פתח דלתות של חדרי שינה בלי לדפוק. בנוסף, אחרי ה"תיקון" הראשון, כנראה משהו בחיבורים התרופף והמזגן התחיל לטרטר. בפנייה חוזרת אליו לא הציע לבוא לראות מה קרה ולסדר את זה, אלא הנחה בסמס ולא לקח אחריות.
איכות
5
מחיר
4
זמנים
6
יחס
3
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק