מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.70
מחיר 9.11
איכות 9.45
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מלכה שמעיה, ראשון לציון.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בערב שבת כי הייתה לי נזילה מהמזגן והייתי בלחץ והוא פשוט הסביר לי מה לעשות כדי שאולי זה יעזור, וזה באמת עזר! הוא היה מאוד נחמד, אדיב ומסביר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שירלי מדלסי, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
תיקן נזילה, דליפת גז ומילוי גז במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע פעם ראשונה ביום שישי, באותו היום שפנינו אליו, אמר מה הבעיה ומילא גז. הבעיה לא נפתרה, השגתי אותו במוצאי שבת והוא בא ביום ראשון בבוקר. הוא מצא בעיה נוספת בונטיל והחליף לחדש. עשה בדיקות יסודיות ומאז המזגן מקרר כמו שצריך. המחיר סביר אך בתשלום להוסיף עליו מע"מ.טיפל בבעיה עד שמצא. יסודי. מבין ויודע מה עושה. משתף ומסביר. מומלץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא סלע, יבנה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
נסיון לתיקון נזילה ממזגן ישן וניקוי רדיאטור.
חוות דעת:
פניתי למאיר בנושא נזילה ממזגן, הוא הגיע מהר ויש תקשורת טובה איתו. מהבחינה הזאת הוא היה בסדר גמור, אך לצערי התקלה לא תוקנה עדיין ושבוע אחריי הטיפול בתקלה התקלה עדיין נשארה. הוא ביצע ניקוי רדיאטור, חתך קיר גבס ועשה שטיפה מלאה. בדיעבד הוא לא היה צריך לעשות שום דבר מזה כי עדיין הייתה נזילה, אך הוא לקח כסף ונסע לדרכו. משם הוא נתן לי המון הוראות הדרכה לנסות לתקן בעצמי ללא הצלחה. ביום ראשון הוא הגיע שוב ועשה סידור עם צינורות ונסע, אך הצינור המשיך לטפטף. אני התעייפתי ממנו ומהניסיונות לטפל בתקלה ולרדוף אחריו. סך הכל התאכזבתי, וחבל. הוא כן בחור טוב.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
6
כללי
גירסאות
נגה א. רחובות.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
מאיר עמד בזמנים, והעבודה ככל שאני מבינה, היתה מקצועית והתקלה שלשמה הגיע תוקנה. אבל המזגן שהיה שקט קודם התחיל לטרטר. היחס היה נקודה חלשה אצלו, אחרי התיקון כנראה משהו בחיבורים התרופף והמזגן התחיל לטרטר. בפנייה חוזרת אליו לא הציע לבוא לראות מה קרה ולסדר את זה. אלא הנחה בסמס ולא לקח אחריות.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
גירסאות
דניאל הלפרין, רחובות.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת הייר.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי גלפרין, רחובות.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מסננים במזגן.
חוות דעת:
היינו מרוצים! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חדוה מ. יבנה.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 04/06/2019
חוות דעת:
שירות מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי מאירוביץ, יבנה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת של מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי, הגיע בזמן ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם פדר, רחובות.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
השירות טוב, הוא עמד בזמנים היה נחמד והראה מקצועיות. אי אפשר היה לתקן את המזגן בסופו של דבר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
עופרה פוסטר, יבנה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע מהר מאד פתר מיד את התקלה.קבלתי שירות אקספרס באופן מידי לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק