מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.71
מחיר 9.12
איכות 9.46
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיא סלע, יבנה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
נסיון לתיקון נזילה ממזגן ישן וניקוי רדיאטור.
חוות דעת:
פניתי למאיר בנושא נזילה ממזגן, הוא הגיע מהר ויש תקשורת טובה איתו. מהבחינה הזאת הוא היה בסדר גמור, אך לצערי התקלה לא תוקנה עדיין ושבוע אחריי הטיפול בתקלה התקלה עדיין נשארה. הוא ביצע ניקוי רדיאטור, חתך קיר גבס ועשה שטיפה מלאה. בדיעבד הוא לא היה צריך לעשות שום דבר מזה כי עדיין הייתה נזילה, אך הוא לקח כסף ונסע לדרכו. משם הוא נתן לי המון הוראות הדרכה לנסות לתקן בעצמי ללא הצלחה. ביום ראשון הוא הגיע שוב ועשה סידור עם צינורות ונסע, אך הצינור המשיך לטפטף. אני התעייפתי ממנו ומהניסיונות לטפל בתקלה ולרדוף אחריו. סך הכל התאכזבתי, וחבל. הוא כן בחור טוב.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
6
כללי
גירסאות
סגור
נגה א. רחובות.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
מאיר עמד בזמנים, והעבודה ככל שאני מבינה, היתה מקצועית והתקלה שלשמה הגיע תוקנה. אבל המזגן שהיה שקט קודם התחיל לטרטר. היחס היה נקודה חלשה אצלו, אחרי התיקון כנראה משהו בחיבורים התרופף והמזגן התחיל לטרטר. בפנייה חוזרת אליו לא הציע לבוא לראות מה קרה ולסדר את זה. אלא הנחה בסמס ולא לקח אחריות.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
גירסאות
אבי מאירוביץ, יבנה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת של מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי, הגיע בזמן ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ר. נס ציונה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן כולל קידוח להעברת צנרת, העברת צנרת חדשה, והפעלה מחדש (ואקום וגז).
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. אדיב ומקצועי, במחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחי ראובני, יבנה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! הגיע בזמן, בדק את הנזילה במקצועיות ובסבלנות ובחן את כל האפשרויות. עד עכשיו אין נזילה. נתן לי הוראות איך לבדוק ומה לעשות אם הנזילה תחזור הכל בשקיפות ומקצועיות. בחור לעניין מחיר הוגן. שמח שבחרתי בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן חסון, רחובות.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז ב2 מזגנים עיליים של חברת סאגה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, הגיע מהר והסביר בדיוק מה הוא עושה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סהר מרחב, גבעת ברנר.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
מאיר היה אחלה, פשוט תותח! קבע איתי למחרת היום שדיברנו, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דייב אזרחוביץ, רחובות.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגנים.
חוות דעת:
היה מקסים! לא הרים ידיים ותיקן את הבעיה שנבעה מכשל בתכנון של הטכנאי אשר התקין את המזגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן מזרחי, רחובות.
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה עבודה טובה ונקיה. הוא אמר שאם תהיה בעיה אז אפשר ליצור קשר והוא יחזור לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז קפרא, רחובות.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן הכלל החלפת צינור ושינוי שיפוע.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה. הגיע בזמן שאמר והיה אדיב. ממש עשר, מקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק