מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.79
מחיר 9.27
איכות 9.68
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 82 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי רווה, שוהם.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי קו ביוב.
חוות דעת:
אבנר היה טוב, נראה מאוד מקצועי ואחראי, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברק פישביין, שוהם.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב של יחידת דיור.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שאבנר הגיע הוא פתח את הסתימה עם מכשיר מיוחד וביקש מחיר שהיה סביר בעיני, אבל עדיין קצת גבוה בעיני. הוא הלך וחשבנו שהוא פתר את הבעיה אבל אחרי כמה ימים הסתימה חזרה והוא חזר שוב ופתח אותה מבלי לקחת תשלום נוסף. הייתי מצפה שהוא יפתור את הבעיה כבר בפעם הראשונה שהגיע, אבל הוא כן עשה רושם שירותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דני אליקים, שוהם.
משוב: 16/06/2019
חוות דעת:
אדם מקסים, מקצועי ואמין. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה זהבי, גינתון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ בגינה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר גולדפר, נס ציונה.
משוב: 10/10/2019
חוות דעת:
התקשרתי בנוגע לצינור מים ממתכת שהתפוצץ בחצר. אבנר הגיע, טיפל בבעיה לשביעות רצוני וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפרה דיין, ראשון לציון.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה טוב אך המחיר די יקר לדעתי. אני מכירה את סוג התיקון, זו עבודה של חצי דקה ואם לא הייתי על קביים יכולתי לעשות זאת בעצמי.
איכות
9
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
הלקוחה התקשרה מיד כשיצא כיפור. לא היססתי לרגע בהחלטתי לתת לה שירות . בטלפון נקבע מחיר, היא ביקשה שאעשה הנחה על מנת שיהיה לה מים לחג . עשיתי לה הנחה. הגעתי אליה במהירות וללא שום עיכוב
7
כללי
גירסאות
זאב ד. מודיעין.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז גינה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע ממש מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ק. פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הבניין עם ביובית ושטיפת מערכת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אחרי שפתח את הסתימה אמר שיש לנקות את המערכת ושאולי יש צורך להחליף עוד דברים בתשתית. עם זאת ציין בהוגנות שזו הוצאה כבדה וניתן בינתיים להסתפק בכך. הגיע גם לפעם נוספת לעניין הצינור ליד כשבועיים אחרי הטיפול הראשון. מה שפחות אהבתי גם בפעם הראשונה וגם בפעם זו היא שהוא נותן מחיר בטלפון. כשמגיע הוא אומר שצריך לעשות עוד דברים. ברור שההחלטה היא של הלקוח אולם הלקוח הינו הדיוט והסיכוי שיסרב, נמוך.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
זוהרת כהן, מודיעין.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא מקצועי, ידע מה הוא צריך לעשות, החליף שני ברזים, אחד מהם היה חלוד ולכן היה יותר קשה להוציא אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ב. גבעתיים.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
מעקף צינור מרזב על הגג.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק