מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.75
מחיר 9.06
איכות 9.44
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי לויצקי, מודיעין.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
ניסוי פתיחת סתימה בצנרת ביוב של בניין בעזרת ביובית.
חוות דעת:
הבן אדם לא מקצוען! לא היה לו מושג מה הוא עושה. הוא עבד ארבע שעות ועשה לי נזק. הוא הביא ביובית, אבל לדעתי לחץ המים שלו היה של צינור בית. הבאתי בעל מקצוע אחר במקומו ורק בשמונה בשישי בלילה הוא הצליח להחזיר את המצב ללפני שאבנר הגיע אלי. ממש מתחת לכל ביקורת! מעבר לכך, כשהוא בא, הוא ביקש סכום מסויים ואז דרש הרבה יותר, כי טען שעבד הרבה שעות.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
8
יחס
1
0
כללי
גירסאות
סגור
אורן ק. פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הבניין עם ביובית ושטיפת מערכת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אחרי שפתח את הסתימה אמר שיש לנקות את המערכת ושאולי יש צורך להחליף עוד דברים בתשתית. עם זאת ציין בהוגנות שזו הוצאה כבדה וניתן בינתיים להסתפק בכך. הגיע גם לפעם נוספת לעניין הצינור ליד כשבועיים אחרי הטיפול הראשון. מה שפחות אהבתי גם בפעם הראשונה וגם בפעם זו היא שהוא נותן מחיר בטלפון. כשמגיע הוא אומר שצריך לעשות עוד דברים. ברור שההחלטה היא של הלקוח אולם הלקוח הינו הדיוט והסיכוי שיסרב, נמוך.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ארז ל. ראש העין.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בעזרת ביובית.
חוות דעת:
אבנר עשה את העבודה לשביעות רצוני. הוא עבד בצורה מסודרת ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה כולל שירותי ביובית.
חוות דעת:
היה מצויין, הגיע בזמן אפילו הקדים. פעל במקצועיות כולל הסברים וייעץ לגבי פתרון מקיף יותר. אין לי אפשרות אמיתית לאמוד את המחיר, מרגיש מעט יקר אבל לדעתי אם הבעיה נפתרה במקצועיות ולא היו משחקים בזמן ואו בתחושה של חוסר אמון אז אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי גורביץ, פתחיה.
אשרור: 18/02/2020
משוב: 22/10/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר הרשקוביץ', רחובות.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של ברז.
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר גולדפר, נס ציונה.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ממתכת שהתפוצץ בחצר.
חוות דעת:
אבנר הגיע, טיפל בבעיה לשביעות רצוני וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה מיצודה, רחובות.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
אבנר הגיע לדירה של אמא שלי ועשה עבודה טובה. הוא הגיע בזמן והמחיר היה הוגן ונקבע מראש. היא הייתה מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגניה פסחובר, יבנה.
אשרור: 29/09/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור נזילה.
חוות דעת:
בשיחת טלפון לפני ההגעה הסביר את התהליך, את התעריף של הביקור ושל הטיפול במקרה ויידרש. היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי פייסט, יבנה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה, אסלה ותיקון אינטרפוץ, העבודה כללה שבירת מרצפות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע ובדק מה הבעיות, נתן הצעת מחיר וחזר ביום לאחר מכן לבצע את העבודה. העבודה כללה שבירת מרצפות, הוא עשה את זה בצורה טובה ונקייה. אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 109 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק