מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.77
מחיר 9.38
איכות 9.72
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארז ל. ראש העין.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בעזרת ביובית.
חוות דעת:
אבנר עשה את העבודה לשביעות רצוני. הוא עבד בצורה מסודרת ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה כולל שירותי ביובית.
חוות דעת:
היה מצויין, הגיע בזמן אפילו הקדים. פעל במקצועיות כולל הסברים וייעץ לגבי פתרון מקיף יותר. אין לי אפשרות אמיתית לאמוד את המחיר, מרגיש מעט יקר אבל לדעתי אם הבעיה נפתרה במקצועיות ולא היו משחקים בזמן ואו בתחושה של חוסר אמון אז אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגניה פסחובר, יבנה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור נזילה.
חוות דעת:
בשיחת טלפון לפני ההגעה הסביר את התהליך, את התעריף של הביקור ושל הטיפול במקרה ויידרש. היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי פאליי, רחובות.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! ענה מהר, הגיע מהר כפי שהבטיח, ביצע עבודה נקיה מהירה, לקח מחיר סביר ונתן יחס טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל רינסקי, רחובות.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת ביוב חיצונית והחלפת נאגרה באסלה.
חוות דעת:
מעולה! הוא היה אדיב, נתן שירות מקצועי וטיפל בבעיה. הוא היה נקי ומהיר והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון פש, רחובות.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מקור לנזילה.
חוות דעת:
אבנר הגיע בזמן ומהר מאוד גילה שמקור הנזילה הוא מהשכנים. הוא עשה רושם אמין ואמר לי מראש את המחיר אבל סיימתי את הכל עם טעם לא טוב בגלל שבדיעבד זה היה מיותר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גדעון באומהורן, רמת גן.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור של המקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה את העבודה שלו. הוא אמר לי מחיר שונה בטלפון ממה שלקח בסוף.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ברק פישביין, שוהם.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב של יחידת דיור.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שאבנר הגיע הוא פתח את הסתימה עם מכשיר מיוחד וביקש מחיר שהיה סביר בעיני, אבל עדיין קצת גבוה בעיני. הוא הלך וחשבנו שהוא פתר את הבעיה אבל אחרי כמה ימים הסתימה חזרה והוא חזר שוב ופתח אותה מבלי לקחת תשלום נוסף. הייתי מצפה שהוא יפתור את הבעיה כבר בפעם הראשונה שהגיע, אבל הוא כן עשה רושם שירותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רחל נצר, מודיעין.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה את העבודה, פתר את הבעיה והיינו מרוצים. התרשמתי שהוא מתמקצע בפתיחת סתימות בעיקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דני רוזנר, פתח תקווה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
איטום בין מרצפות ושיש באמבטיה ובמטבח ע"י רובה אפוקסית
חוות דעת:
היה בסדר והוא הגיע בזמן. עשה עבודה סבירה ולא היו לו את הכלים המתאימים למריחת הרובה. בנוסף, הוא גבה מחיר גבוה לדעתי אבל יאמר לזכותו שידעתי את העלות מראש.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק