מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.78
מחיר 9.39
איכות 9.73
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גדעון באומהורן, רמת גן.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור של המקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה את העבודה שלו. הוא אמר לי מחיר שונה בטלפון ממה שלקח בסוף.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
ראובן מזרחי, רמת גן.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ברזים במקלחת.
חוות דעת:
הברזים במקלחת משום מה לא קיבלו זרם מים חמים, אלא רק הכיור קיבל והכיור שבמטבח גם. תקלה שנראתה מוזרה, אבל אבנר פתר אותה תוך עשרים דקות, כשלפניו התקשרתי לבעל מקצוע אחר שהתנער מלבוא לבדוק כי חשב שזה גדול עליו בגלל מוזרות התקלה. היה אחלה! פתר את התקלה בחיוך ובאדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ב. גבעתיים.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
מעקף צינור מרזב על הגג.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמתי סופר, רמת גן.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בברז מים ראשי.
חוות דעת:
אבנר היה ממש סבבה. הוא הגיע ב20:00 בערב ממש שעתיים אחרי שהתקשרתי אליו. המחיר שלו לדעתי היה קצת יקר אבל תוך כמה דקות הוא סידר הכל ובינתיים נראה שהבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס שטיימן, רמת גן.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שני צינורות ניקוז וגומיות באסלות בדירה.
חוות דעת:
אבנר היה נחמד, התקשרתי אליו ב10 בלילה ואמר שיבוא למחרת ב8 וחצי ואפילו הקדים, שירות מעולה, עשה עבודה טובה, נחמד, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל י. רמת גן.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור השקיית גינה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הוא מאוד שירותי, הגיע בזמן ועבד מאוד קשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין נבט, מודיעין.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון במדיח כלים.
חוות דעת:
אבנר היה מעולה. הוא עבד מהר והמחיר היה סביר. מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן אבניאלי, ראשון לציון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחצר.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. הייתי מרוצה מהשירות ומהמהירות שלו, מהמחיר ומהיחס, בקיצור מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק פישביין, שוהם.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב של יחידת דיור.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שאבנר הגיע הוא פתח את הסתימה עם מכשיר מיוחד וביקש מחיר שהיה סביר בעיני, אבל עדיין קצת גבוה בעיני. הוא הלך וחשבנו שהוא פתר את הבעיה אבל אחרי כמה ימים הסתימה חזרה והוא חזר שוב ופתח אותה מבלי לקחת תשלום נוסף. הייתי מצפה שהוא יפתור את הבעיה כבר בפעם הראשונה שהגיע, אבל הוא כן עשה רושם שירותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רחל נצר, מודיעין.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה את העבודה, פתר את הבעיה והיינו מרוצים. התרשמתי שהוא מתמקצע בפתיחת סתימות בעיקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק