מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.78
מחיר 9.13
איכות 9.59
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן ק. פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הבניין עם ביובית ושטיפת מערכת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אחרי שפתח את הסתימה אמר שיש לנקות את המערכת ושאולי יש צורך להחליף עוד דברים בתשתית. עם זאת ציין בהוגנות שזו הוצאה כבדה וניתן בינתיים להסתפק בכך. הגיע גם לפעם נוספת לעניין הצינור ליד כשבועיים אחרי הטיפול הראשון. מה שפחות אהבתי גם בפעם הראשונה וגם בפעם זו היא שהוא נותן מחיר בטלפון. כשמגיע הוא אומר שצריך לעשות עוד דברים. ברור שההחלטה היא של הלקוח אולם הלקוח הינו הדיוט והסיכוי שיסרב, נמוך.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
דני רוזנר, פתח תקווה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
איטום בין מרצפות ושיש באמבטיה ובמטבח ע"י רובה אפוקסית
חוות דעת:
היה בסדר והוא הגיע בזמן. עשה עבודה סבירה ולא היו לו את הכלים המתאימים למריחת הרובה. בנוסף, הוא גבה מחיר גבוה לדעתי אבל יאמר לזכותו שידעתי את העלות מראש.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טליה ה. פתח תקווה.
משוב: 03/08/2019
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
הגיע בהתראה של הרגע האחרון! תודה רבה לך!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב ממן, פתח תקווה.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
איתור פיצוץ בצינור ותיקון הקטע התקול.
חוות דעת:
הכי חשוב היה שהגיע ממש מהר כי המים לא הפסיקו לזרום. גילה את הבעיה במהירות והתיקון נראה ייסודי וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה קושרק, פתח תקווה.
משוב: 25/07/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הגיע בזמן, איתר את הבעיה והיה הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה בן מנחם, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה. יש לו ניסיון אמיתי והוא מאוד נחמד. אבנר מאוד בא לקראתי ואפילו נתן לי ייעוץ לגבי מערכת האינסטלציה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס נובסלסקי, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת ברז.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות אדיב, מהיר ומקצועי. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה משולם, פתח תקווה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה אדיב, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר גולדפר, נס ציונה.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ממתכת שהתפוצץ בחצר.
חוות דעת:
אבנר הגיע, טיפל בבעיה לשביעות רצוני וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפרה דיין, ראשון לציון.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה טוב אך המחיר די יקר לדעתי. אני מכירה את סוג התיקון, זו עבודה של חצי דקה ואם לא הייתי על קביים יכולתי לעשות זאת בעצמי.
איכות
9
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
הלקוחה התקשרה מיד כשיצא כיפור. לא היססתי לרגע בהחלטתי לתת לה שירות . בטלפון נקבע מחיר, היא ביקשה שאעשה הנחה על מנת שיהיה לה מים לחג . עשיתי לה הנחה. הגעתי אליה במהירות וללא שום עיכוב
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק