מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.74
מחיר 9.43
איכות 9.76
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוריה בן מנחם, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה. יש לו ניסיון אמיתי והוא מאוד נחמד. אבנר מאוד בא לקראתי ואפילו נתן לי ייעוץ לגבי מערכת האינסטלציה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מקס נובסלסקי, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת ברז.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות אדיב, מהיר ומקצועי. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב ממן, פתח תקווה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
איתור פיצוץ בצינור ותיקון הקטע התקול.
חוות דעת:
הכי חשוב היה שהגיע ממש מהר כי המים לא הפסיקו לזרום. גילה את הבעיה במהירות והתיקון נראה ייסודי וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה משולם, פתח תקווה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה אדיב, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמי נסים, חיפה.
משוב: 18/07/2019
חוות דעת:
סך הכל היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ראובן מזרחי, רמת גן.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ברזים במקלחת.
חוות דעת:
הברזים במקלחת משום מה לא קיבלו זרם מים חמים, אלא רק הכיור קיבל והכיור שבמטבח גם. תקלה שנראתה מוזרה, אבל אבנר פתר אותה תוך עשרים דקות, כשלפניו התקשרתי לבעל מקצוע אחר שהתנער מלבוא לבדוק כי חשב שזה גדול עליו בגלל מוזרות התקלה. היה אחלה! פתר את התקלה בחיוך ובאדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי פאליי, רחובות.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! ענה מהר, הגיע מהר כפי שהבטיח, ביצע עבודה נקיה מהירה, לקח מחיר סביר ונתן יחס טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי א, תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה מהירה ומקצועית, הכל היה מעולה רק לדעתי המחיר גבוהה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב גולדנברג, תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מים ראשי חיצוני לבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש מקצוען, הסביר בדיוק מה עשה, הגיע אפילו לפני הזמן, הוגן, מקצועי, מהיר, אדם ישר ועומד במילה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה ק. חולון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בשעון מים של הבניין.
חוות דעת:
הפגין אחריות, אמינות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק