מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.78
מחיר 9.39
איכות 9.73
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אירנה ק. חולון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בשעון מים של הבניין.
חוות דעת:
הפגין אחריות, אמינות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדן זהרוני, חולון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בברז חיצוני בבניין.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. לא הייתי שם כשהוא בא אבל הוא עשה את העבודה, שלח לי תמונות וזה עובד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ל. בת ים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת מחוץ לדירה בבניין קומות.
חוות דעת:
אבנר הגיע מאוד מהר, היה ממש אחלה וייעץ טלפונית לגבי פתרונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי גלף, חולון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בניאגרה.
חוות דעת:
אבנר היה נחמד, הכל עשר, אחלה שירות שבעולם! עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, אני מרוצה ממנו מאוד ומגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין נבט, מודיעין.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון במדיח כלים.
חוות דעת:
אבנר היה מעולה. הוא עבד מהר והמחיר היה סביר. מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן אבניאלי, ראשון לציון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחצר.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. הייתי מרוצה מהשירות ומהמהירות שלו, מהמחיר ומהיחס, בקיצור מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון באומהורן, רמת גן.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור של המקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה את העבודה שלו. הוא אמר לי מחיר שונה בטלפון ממה שלקח בסוף.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ברק פישביין, שוהם.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב של יחידת דיור.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שאבנר הגיע הוא פתח את הסתימה עם מכשיר מיוחד וביקש מחיר שהיה סביר בעיני, אבל עדיין קצת גבוה בעיני. הוא הלך וחשבנו שהוא פתר את הבעיה אבל אחרי כמה ימים הסתימה חזרה והוא חזר שוב ופתח אותה מבלי לקחת תשלום נוסף. הייתי מצפה שהוא יפתור את הבעיה כבר בפעם הראשונה שהגיע, אבל הוא כן עשה רושם שירותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רחל נצר, מודיעין.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה את העבודה, פתר את הבעיה והיינו מרוצים. התרשמתי שהוא מתמקצע בפתיחת סתימות בעיקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דני רוזנר, פתח תקווה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
איטום בין מרצפות ושיש באמבטיה ובמטבח ע"י רובה אפוקסית
חוות דעת:
היה בסדר והוא הגיע בזמן. עשה עבודה סבירה ולא היו לו את הכלים המתאימים למריחת הרובה. בנוסף, הוא גבה מחיר גבוה לדעתי אבל יאמר לזכותו שידעתי את העלות מראש.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק