מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.78
מחיר 9.13
איכות 9.47
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רמון ארצי, חולון.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה מתחת לאמבטיה.
חוות דעת:
אחרי שבועיים שהנזילות חזרו מסתבר שהוא לא פתר את מקור הנזילה וגם שם חלק לא מתאים וגם ניסה כל הזמן לשכנע אות שצריך להחליף את כל חדר האמבטיה כולל אמבטיה וצנרת. לסיכום בדיעבד אני ממש לא מרוצה ממנו.
איכות
0
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
0
כללי
גירסאות
סגור
אירנה ק. חולון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בשעון מים של הבניין.
חוות דעת:
הפגין אחריות, אמינות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן זהרוני, חולון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בברז חיצוני בבניין.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. לא הייתי שם כשהוא בא אבל הוא עשה את העבודה, שלח לי תמונות וזה עובד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ל. בת ים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צנרת מחוץ לדירה בבניין קומות.
חוות דעת:
אבנר הגיע מאוד מהר, היה ממש אחלה וייעץ טלפונית לגבי פתרונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי גלף, חולון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בניאגרה.
חוות דעת:
אבנר היה נחמד, הכל עשר, אחלה שירות שבעולם! עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, אני מרוצה ממנו מאוד ומגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז להב, מודיעין.
אשרור: 15/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
התקנת סיפון לצינור חדש מתחת לכיור באמבטיה.
חוות דעת:
היה נהדר! עבד יפה באדיבות ומקצועיות, היה הוגן וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון י. מודיעין.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מיכל ניאגרה וטיפול בסתימה.
חוות דעת:
את פתיחת הסתימה עשה טוב אך בעניין הניאגרה התיקון לא עזר. אמר שיחזור אלי לתקן אך לא הגיע.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יאיר גולדפר, נס ציונה.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ממתכת שהתפוצץ בחצר.
חוות דעת:
אבנר הגיע, טיפל בבעיה לשביעות רצוני וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפרה דיין, ראשון לציון.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה טוב אך המחיר די יקר לדעתי. אני מכירה את סוג התיקון, זו עבודה של חצי דקה ואם לא הייתי על קביים יכולתי לעשות זאת בעצמי.
איכות
9
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
הלקוחה התקשרה מיד כשיצא כיפור. לא היססתי לרגע בהחלטתי לתת לה שירות . בטלפון נקבע מחיר, היא ביקשה שאעשה הנחה על מנת שיהיה לה מים לחג . עשיתי לה הנחה. הגעתי אליה במהירות וללא שום עיכוב
7
כללי
גירסאות
סיגל מנצור, רמת גן.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בשירותים עקב ניתוק של צינור חיצוני.
חוות דעת:
יאמר לזכותו שהוא היה זמין, הגיע בזמן ועלה על הבעיה מהר. הצינור החיצוני פשוט התנתק והיה צריך לחבר אותו עם סולם. לא היה לו סולם לכן הוא הזיז את הצינור אבל לא קיבע אותו ולקח על העבודה מחיר גבוה לדעתי. בשביל לקבע את הצינור עם סולם הוא דרש מחיר לא הגיוני ולא הסכמתי לזה, הזמנתי בעל מקצוע אחר שיסביר לי אם הוא אכן מגזים במחיר. והוא אכן אישר שהוא ביקש הצעת מחיר גדולה במיוחד. הוא לא אמין בעיניי, העבודה שהוא עשה לא תאמה את המחיר ואני ממש לא ממליצה עליו.
איכות
8
מחיר
0
זמנים
10
יחס
7
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק