מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.79
מחיר 9.27
איכות 9.68
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 82 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן ק. פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הבניין עם ביובית ושטיפת מערכת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אחרי שפתח את הסתימה אמר שיש לנקות את המערכת ושאולי יש צורך להחליף עוד דברים בתשתית. עם זאת ציין בהוגנות שזו הוצאה כבדה וניתן בינתיים להסתפק בכך. הגיע גם לפעם נוספת לעניין הצינור ליד כשבועיים אחרי הטיפול הראשון. מה שפחות אהבתי גם בפעם הראשונה וגם בפעם זו היא שהוא נותן מחיר בטלפון. כשמגיע הוא אומר שצריך לעשות עוד דברים. ברור שההחלטה היא של הלקוח אולם הלקוח הינו הדיוט והסיכוי שיסרב, נמוך.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
ארז ל. ראש העין.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בעזרת ביובית.
חוות דעת:
אבנר עשה את העבודה לשביעות רצוני. הוא עבד בצורה מסודרת ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה כולל שירותי ביובית.
חוות דעת:
היה מצויין, הגיע בזמן אפילו הקדים. פעל במקצועיות כולל הסברים וייעץ לגבי פתרון מקיף יותר. אין לי אפשרות אמיתית לאמוד את המחיר, מרגיש מעט יקר אבל לדעתי אם הבעיה נפתרה במקצועיות ולא היו משחקים בזמן ואו בתחושה של חוסר אמון אז אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב ד. מודיעין.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז גינה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע ממש מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהרת כהן, מודיעין.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא מקצועי, ידע מה הוא צריך לעשות, החליף שני ברזים, אחד מהם היה חלוד ולכן היה יותר קשה להוציא אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן אטל, מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
מדהים! הוא הגיע אליי פעמיים שהתקלה חזרה שלא באשמתו. הוא אדם מאוד נחמד ומאוד מקצועי. הייתה לי הצפה בדירה ב12 בלילה והוא הגיע ולא הלך עד שנפתרה הבעיה ב4 בבוקר. בפעם השניה בא בצאת שבת ושוב פתר את הבעיה. נתן לי שירות מעולה ומחיר שמתאים לכל כיס. כיף לכם שאדם כזה נמצא באתר שלכם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת שני, מודיעין.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
שיפור לחץ מים בברזים והחלפת ארבעה ברזים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, מקצועי ומאוד גמיש מבחינת לוחות זמנים. הוא הציע לקנות את הברזים, פתר את הבעיה, נתן מענה ברור לשאלות שלי והיה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי מותס, מכבים-רעות.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור היוצא משתי אסלות עקב נזילה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! עשה עבודה טובה. השקיע מאמץ רב כדי לפרק את הצינורות המקוריים. בחור על הכיפק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין נבט, מודיעין.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון במדיח כלים.
חוות דעת:
אבנר היה מעולה. הוא עבד מהר והמחיר היה סביר. מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל נצר, מודיעין.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה את העבודה, פתר את הבעיה והיינו מרוצים. התרשמתי שהוא מתמקצע בפתיחת סתימות בעיקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק