מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.80
מחיר 9.36
איכות 9.75
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 74 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בן אטל, מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
מדהים! הוא הגיע אליי פעמיים שהתקלה חזרה שלא באשמתו. הוא אדם מאוד נחמד ומאוד מקצועי. הייתה לי הצפה בדירה ב12 בלילה והוא הגיע ולא הלך עד שנפתרה הבעיה ב4 בבוקר. בפעם השניה בא בצאת שבת ושוב פתר את הבעיה. נתן לי שירות מעולה ומחיר שמתאים לכל כיס. כיף לכם שאדם כזה נמצא באתר שלכם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רינת שני, מודיעין.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
שיפור לחץ מים בברזים והחלפת ארבעה ברזים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, מקצועי ומאוד גמיש מבחינת לוחות זמנים. הוא הציע לקנות את הברזים, פתר את הבעיה, נתן מענה ברור לשאלות שלי והיה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי מותס, מכבים-רעות.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור היוצא משתי אסלות עקב נזילה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! עשה עבודה טובה. השקיע מאמץ רב כדי לפרק את הצינורות המקוריים. בחור על הכיפק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין נבט, מודיעין.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון במדיח כלים.
חוות דעת:
אבנר היה מעולה. הוא עבד מהר והמחיר היה סביר. מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל נצר, מודיעין.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה את העבודה, פתר את הבעיה והיינו מרוצים. התרשמתי שהוא מתמקצע בפתיחת סתימות בעיקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זאב ד. מודיעין.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז גינה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע ממש מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר קוזל, מודיעין.
משוב: 31/07/2019
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון י. מודיעין.
משוב: 27/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מיכל ניאגרה וטיפול בסתימה.
חוות דעת:
בסתימה טיפל ללא תשלום נוסף. היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה בירמן, מודיעין.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הביוב וניקוי צינורות.
חוות דעת:
השירות היה טוב, אבנר היה אדיב, מאוד זמין כי התקשרתי בשעה לא כל כך נוחה והיה מקצועי אך היה מעט יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Cohen Zoheret זוהרת כהן, מודיעין.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
פתרון בעיה של נזילה בשתי אסלות שונות.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה יעיל, נתן הצעת מחיר מסודרת לאחר שזיהה את התקלה ולפני שהתחיל לעבוד. הסביר את הבעיה, ובסוף פתר לנו גם את בעית הנזילה באסלה השניה, באותה הזדמנות, תחת אותה הצעת מחיר. כמו כן, ענה באדיבות לשאלות לגבי בעיות נוספות של אינסטלציה שיש לנו בבית וייעץ מה כדאי לעשות לגביהן. אנחנו ממליצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 74 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק