מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.78
מחיר 9.13
איכות 9.47
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שפרה דיין, ראשון לציון.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה טוב אך המחיר די יקר לדעתי. אני מכירה את סוג התיקון, זו עבודה של חצי דקה ואם לא הייתי על קביים יכולתי לעשות זאת בעצמי.
איכות
9
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
הלקוחה התקשרה מיד כשיצא כיפור. לא היססתי לרגע בהחלטתי לתת לה שירות . בטלפון נקבע מחיר, היא ביקשה שאעשה הנחה על מנת שיהיה לה מים לחג . עשיתי לה הנחה. הגעתי אליה במהירות וללא שום עיכוב
7
כללי
גירסאות
סגור
סימה כהן, ראשון לציון.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אבנר בחור מקסים, ממש כל הכבוד לו. עבד ממש במקצועיות והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי פאר, ראשון לציון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ופתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ונחמד מאד. פעם ראשונה שהגיע זה לא כלכך הסתדר, קראתי לו שוב ופעם שנייה הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן אבניאלי, ראשון לציון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחצר.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. הייתי מרוצה מהשירות ומהמהירות שלו, מהמחיר ומהיחס, בקיצור מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי גורבן, ראשון לציון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור לפני מד מים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון ולדברג, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב של בניין.
חוות דעת:
הם היו מדהימים! בכנות, עשו עבודה מעולה, היו אדיבים ונחמדים, אנחנו ממש מרוצים מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנשה ויצמן, בית דגן.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבריכת ביוב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בחור מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה מאה אחוז ואני מרוצה מהשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טניה לוין, ראשון לציון.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מהיר ואמין, הגיע מהר וסידר מאוד מהר את הבעיה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי כהן, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה בביוב בעסק.
חוות דעת:
הוא מעולה, מקצועי מאוד, בעל מקצוע לעניין, אני ממש מרוצה ממנו, בהמשך אזמין אותו גם לעבוד אצלי בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר הרשקוביץ', רחובות.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של ברז.
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק