מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.79
מחיר 9.32
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 76 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן אבניאלי, ראשון לציון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחצר.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. הייתי מרוצה מהשירות ומהמהירות שלו, מהמחיר ומהיחס, בקיצור מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דמיטרי גורבן, ראשון לציון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור לפני מד מים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיוון ולדברג, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב של בניין.
חוות דעת:
הם היו מדהימים! בכנות, עשו עבודה מעולה, היו אדיבים ונחמדים, אנחנו ממש מרוצים מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנשה ויצמן, בית דגן.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבריכת ביוב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בחור מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה מאה אחוז ואני מרוצה מהשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טניה לוין, ראשון לציון.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מהיר ואמין, הגיע מהר וסידר מאוד מהר את הבעיה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי כהן, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה בביוב בעסק.
חוות דעת:
הוא מעולה, מקצועי מאוד, בעל מקצוע לעניין, אני ממש מרוצה ממנו, בהמשך אזמין אותו גם לעבוד אצלי בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמי נסים, חיפה.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 18/07/2019
חוות דעת:
סך הכל היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורן ק. פתח תקווה.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הבניין עם ביובית ושטיפת מערכת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין! אחרי שפתח את הסתימה אמר שיש לנקות את המערכת ושאולי יש צורך להחליף עוד דברים בתשתית. עם זאת ציין בהוגנות שזו הוצאה כבדה וניתן בינתיים להסתפק בכך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן אטל, מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
מדהים! הוא הגיע אליי פעמיים שהתקלה חזרה שלא באשמתו. הוא אדם מאוד נחמד ומאוד מקצועי. הייתה לי הצפה בדירה ב12 בלילה והוא הגיע ולא הלך עד שנפתרה הבעיה ב4 בבוקר. בפעם השניה בא בצאת שבת ושוב פתר את הבעיה. נתן לי שירות מעולה ומחיר שמתאים לכל כיס. כיף לכם שאדם כזה נמצא באתר שלכם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת שני, מודיעין.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
שיפור לחץ מים בברזים והחלפת ארבעה ברזים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, מקצועי ומאוד גמיש מבחינת לוחות זמנים. הוא הציע לקנות את הברזים, פתר את הבעיה, נתן מענה ברור לשאלות שלי והיה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 76 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק