מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יורי
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.86
מחיר 9.95
איכות 9.91
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שניר ורדי, כפר סבא.
אשרור: 03/04/2020
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת פלדלת.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב ונחמד, הסביר את כל השיקולים האפשריים מבחינת סוגי מנעולים השונים וגם מבחינה כלכלית, גמיש, הגיב מהר, עשה עבודה מאוד טובה, וידא שהכול דבר קטן פועל כמו שצריך, אני ממליץ לעליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד בן יהודה, הוד השרון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
פריצת דלת של מחסן והחלפת צילינדר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע בזמן שקבענו, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן, הוא שירותי והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא קולוטוב, רעננה.
משוב: 11/08/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרי הדר, כפר סבא.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למנעול.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בנוגע למנעול שלא עבד כראוי והוא הסביר לנו בסבלנות מה לעשות והצלחנו לפתור את הבעיה! הוא נתן יחס מצוין וחסך לנו ממש, אנחנו מודים לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל זרבינסקי, הוד השרון.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
פריצה והחלפת מנעול בדלת כניסה מסוג פלדלת.
חוות דעת:
בחור נחמד, מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך ואין לי תלונות עליו. הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה ממש מהר, המחיר היה סביר לדעתי, אבל לא עשיתי בירורים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה קזרז, רחובות.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
קיצור דלת פלדה בחדר ממ"ד.
חוות דעת:
יורי היה מאוד נחמד ועשה הכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי שרמן, נתניה.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צילינדר ב 2 דירות שונות בדלתות כניסה של פלדלת.
חוות דעת:
יורי היה מעולה, ממש בסדר גמור. אחראי, התעקש על כל הדברים הקטנים והחשובים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה ר. פתח תקווה.
משוב: 25/03/2020
חוות דעת:
סה"כ היה ממש נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיל בראור, פתח תקווה.
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון ציר של תיבת דואר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ועזר לי מאוד בטלפון. הוא אמר לי שאין טעם שהוא יבוא כי אני אצטרך לשלם ביקור והוא הדריך אותי בטלפון איך ליישר שם את הציר ולתקן את התיבה. עשיתי את זה ובאמת הצלחתי לתקן, הוא אדם מאוד ישר והגון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד''ר מוחמד סייף, פתח תקווה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
פריצת מנעול בדלת כניסה.
חוות דעת:
יורי היה ממש מעולה ועשה עבודה מושלמת, הייתי מרוצה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק