מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.65
מחיר 9.42
איכות 9.81
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
זהר י. רעננה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא בדק באופן יסודי את התקלה, דיווח מה צריך לעשות ונתן לנו הצעה. עובד מסודר ושיטתי, הסביר הכל. הגיע מתי שקבענו והמחיר היה כמו שסיכמנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ויס, כפר סבא.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שני תנורי מקלחת בדירה.
חוות דעת:
אריאל היה טוב מאוד, תקשורתי, ניקה אחריו, מקצועי, עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר אסף, כפר סבא.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק.
חוות דעת:
דיברתי איתו בשישי ב-12 למרות שלא רצה להגיע כי היה כבר מאוחר הוא הבין את המשמעות הגיע וטיפל בי. היה סבלני, מקצועי, עשה עבודה ממש טובה, אני ממליץ עליו לכל אחד ואם היה אפשר הייתי נותן לו 20!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי אנגלסקו לבון, אורנית.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
התקנת אטמור ומנורות בדירה.
חוות דעת:
אריאל היה בסדר גמור, לא יכל להגיע וגם לא השאיר אותי לבד, הפנה אותי לבעל מקצוע אחר בשם אפי שהיה מעולה, המחיר טיפה גבוה לדעתי אבל הגיע בזמן ומקצועי, אריאל התקשר אחר כך לברר שהכל היה בסדר ובאמת שלא ציפיתי לשירות כזה בישראל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ו. פתח תקווה.
משוב: 14/01/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גודובניק, אלקנה.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון הארקה בדוד משולב והחלפת שעון שבת לדוד.
חוות דעת:
הוא מצוין, מקצוען ועשה את כל מה שהיה צריך סידר לי את כל מה שביקשתי וזה היה טוב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריין י. ראש העין.
משוב: 30/12/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם ברקת, כוכב יאיר.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
טיפול בנתק חשמל בגג ובחיבורי חשמל של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הסביר יפה והיה סבלני, עבד זמן ממושך והתעקש למצוא פתרון, הדריך אותנו על שימוש נכון בדוד. אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מיכאל מדמון, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
איתור בעיית רטיבות בלוח, החלפת פסי צבירה ותיקון מקור הרטיבות.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהב חזי, ראש העין.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקונים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק